ترجمه فارسی به انگلیسی رشته معماری

ترجمه در رشته‌ معماری کاربردهای مختلفی دارد. از ترجمه متن معماری به زبان فارسی گرفته تا ترجه تخصصی مقالات و کتب معماری. اما نوعی از ترجمه در رشته معماری اهمیت بیشتری دارد و آن هم ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله و کتاب است. در این مطلب خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی معماری در مرکز ترجمه بازار را بیشتر توضیح خواهیم داد.

ترجمه کتاب‌های معماری فارسی به انگلیسی

بیشتر کتب معماری از زبان انگلیسی به فارسی ترجمه شده  در احتیار مخاطب قرار گرفته است. اما این روزها محققین و پژوهشگران ایرانی برای آشنایی بیشتر مخاطبین انگلیسی زبان اقدام به ترجمه فارسی به انگلیسی کتب خود کرده‌اند. کتبی که باعث آشنایی بیشتر مردم غرب و شرق با معماری ایرانی-اسلامی خواهد شد. ترجمه بازار مرکزی حرفه‌ای برای ترجمه تخصصی کتب معماری از فارسی به انگلیسی است. شما می‌توانید با اطمینان خاطر و تضمین کیفیت سفارشتان را ثبت کنید.

ترجمه مقاله معماری به انگلیسی

اگر دانشجو، پژوهشگر یا فارغ‌التحصیل معماری باشید، برای ادامه تحصیل یا رزومه‌سازی، نیاز به انتشار مقاله در مجلات علمی معتبر دارید. این کار تنها زمانی با موفقیت انجام می‌شود که بتوانید ترجمه‌ای دقیق، روان و تخصصی از مقاله فارسی به انگلیسی داشته باشید. هر ترجمه‌ای بدون رعایت این سه ویژگی قطعا صلاحیت چاپ در ژورنال‌های علمی را نخواهد داشت. مرکز ترجمه بازار با کمک مترجمین معماری خود، راهنمایی برای ترجمه  مقاله معماری از زبان فارسی به انگلیسی است. 

ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی معماری

رشته معماری از آن دست رشته‌های تخصصی است که لغات و اصطلاحات تخصصی در آن به کررات دیده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود تا ترجمه متون این رشته را به صورت تخصصی انجام دهید. یعنی مترجم باید به تمام اصطلاحات مسلط بوده و ترجمه دقیقی از آن‌ها در متن داشته باشد. علاوه بر ترجمه تخصصی باید به روان بودن متن نیز دقت کرد. ما در ترجمه بازار تمام متون معماری را به صورت تخصصی و روان ترجمه می‌کنیم تا متن نهایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

ترجمه معماری در یک مرکز حرفه‌ای

برای ترجمه فارسی به انگلیسی معماری بهتر است از مترجم کمک بگیرید اما نه هر مترجمی! مترجمی که خود تحصیلکرده رشته معماری باشد. علاوه بر آن سابقه خوبی در ترجمه کتب یا مقالات این رشته داشته باشد. البته پیدا کردن چنین مترجمی کار راحتی نیست اما اگر از ترجمه بازار کمک بگیرید تبدیل به راحت‌ترین کار ممکن خواهد شد. چرا؟ چون تمام مترجمین معماری در ترجمه بازار، از فیلترهای فنی و سختگیرانه بسیاری عبور کرده‌اند تا شایستگی ترجمه متون معماری را داشته باشند. به همین دلیل قبل از هرکاری شما را میهمان یک مشاوره رایگان در این زمینه خواهیم کرد تا با دیدی باز مترجم مورد نظرتان را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)