ترجمه قرارداد | ترجمه اسناد تجاری و بازرگانی

ترجمه قرارداد ترجمه‌ای مهم و سرنوشت‌ساز است.شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچکی که با شرکای خود در سایر کشورها قصد همکاری دارند از مخاطبین چنین ترجمه‌ با اهمیتی هستند. قراردادهای تجاری شامل اسناد حقوقی هستند که در صورت ترجمه اشتباه می‌توانند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشند.

در این سرویس متون مربوط به قراردادها، مذاکرات تجاری، استعلام قیمت و اسناد گمرکی و مناقصه و مزایده در زمانبندی دلخواه شما ترجمه می شوند.

با استفاده از خدمات تخصصصی ترجمه قراردادها و اسناد تجاری می توانید کیفیت بالای خدمات دریافتی به دلیل انجام ترجمه توسط متخصصین فنی و بازرگانی را تجربه نمائید.
ترجمه قراردادها و ترجمه اسناد تجاری از جمله خدمات دشوار و تخصصی می باشند که از حساسیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل از مترجمین خبره و درجه یک مرکز برای ترجمه این دسته از متون استفاده می شود.

ترجمه قرارداد همکاری

اگر به عنوان یک کسب وکار قصد استخدام نیروی کار خارجی دارید یا می‌خواهید در کشوری دیگر مشغول به فعالیت شوید قطعا نیاز به یک قرارداد کاری موقت یا دائم خواهید داشت. چنین قراردادی بندهای متعددی دارد که ترجمه غلط هر کدام از آن‌ها می‌تواند دردسرساز باشد. برای پیشگیری از چنین اتفاقی از مترجمین ترجمه بازار بخواهید تا قرارداد را برای شما به صورت تخصصی ترجمه کنند. 

ترجمه قرارداد همکاری از فارسی به سایر زبان‌ها یا بالعکس توسط مترجمین با تجربه و آشنا با لغات و اصطلاحات حقوقی انجام می‌شود. این کار تضمینی است برای کیفیت بالای متن ترجمه شده. 

ترجمه اسناد تجاری

هر سندی که در مراودات تجاری با شرکای خارجی استفاده شود باید به زبان مقصد ترجمه شده و مورد تایید یک مترجم مجرب باشد. این نوع متون هم می‌توانند تاثیر بسیاری در سود و زیان شما داشته باشند پس اسناد تجاری مثل اسناد مناقصات یا مزایدات را به کمک مترجم تخصصی ترجمه کنید. ترجمه اسناد تجاری یکی از خدمات ترجمه شرکتی در مجموعه ترجمه بازار است که به کمک مترجمین رشته حقوق و مدیریت ترجمه می‌شود.

ترجمه استعلام قیمت

برای استعلام قیمت از شرکت‌های خارجی دو راه سادده پیش رو دارید. اولین راه تماس تلفنی یا ارتباط آنلاین است که می‌توانید از یک مترجم همزمان برای ترجمه مکالمه استفاده کنید و به‌راحتی با طرف مقابل مکامله کنید. اما در روشی دیگر که کمی رسمی ‌تر است باید از مکاتبه کتبی استفاده کنید. این مکاتبه ممکن است به صورت فکس یا ایمیل باشد. برای این کار کافی‌ست از یک مترجم شرکتی برای ترجمه متن استعلام قیمت به زبان مورد نظر استفاده کنید. مرکز ترجمه بازار آماده است تا تمام متون بازرگانی شما را به صورت تخصصی ترجمه کند.

ترجمه کتاب

ترجمه سازمانی

ترجمه اسناد تجاری و قراردادها

5/5 - (3 امتیاز)