ترجمه تخصصی آیرودینامیک

ترجمه آیرودینامیک | نکات ترجمه آیرودینامیک + سفارش آنلاین


آیرودینامیک یا هواپویش، شاخه‌ای از علوم است که به صورت موازی هم به ویژگی‌های شیمیایی و فیزیکی گازها (دینامیک سیالات) می‌پردازد و به نوبه خود یکی از مشکل‌ترین رشته‌های دانشگاهی حساب می‌آید. حال اگر در رشته تحصیلی خود نیاز به برگردان متون زبان اصلی باشید، ترجمه آیرودینامیک به طور بی‌نقص از اهمیت بالایی برخوردار خواهد شد. به این منظور می‌توانید سراغ یک تیم زبده از مترجمین تراز اول کشوری بروید. ما در ترجمه بازار به بهترین شکل ممکن شما را در این مسیر یاری خواهیم کرد.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

مطالعه لوله شوک جهت تأخیر احتراق خودکار آئروسل نفت سفید و مخلوط آن
چکیده
یک لوله شوک آئروسل با پیستون متصل به انتهای آن برای مطالعات تأخیر احتراق سوخت‌های مایع در نظر گرفته شده است. از سنسور (حسگر) پیزوالکتریک و ضریب نوری با فیلتر به ترتیب برای تشخیص سیگنال‌های انتشار فشار و OH استفاده می‌شود. تاخیر خود اشتعالی برای آئروسل نفت سفید و مخلوط آن در دما و فشار مختلف، نسبت‌های هم ارزی بدست می‌آید. نتایج نشانه‌های مثبتی را بین تاخیر احتراق با وارونگی دما در فشار و نسبت معادل را نشان می‌دهد. در فشار بالا، مفروضات مربوط به تأخیر برای آئروسل و نفت سفید گرم نزدیک به هم هستند. اما در دمای پایین تفاوت بدیهی است. در حین سوختن، امواج شوک موضعی تولید می‌شوند و به مخلوط سوخته و نسوخته انتشار می‌یابند.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

ترجمه مقاله آیرودینامیک


به عنوان یک دانشجو و حتی استاد برای بالابردن اطلاعات خود در این رشته، مدام نیاز دارید تا مقالات آیرودینامیکی را به زبان‌های مختلف بخوانید و یا آنها را ارائه دهید. ترجمه مقاله این رشته کمک خواهد کرد تا سطح کیفی اساتید و دانشجویان کشور بالا برود و آنها با آخرین علوم در این رشته آشنا شوند.

می‌توان گفت دیگر هیچ علمی وجود ندارد که تخصصی نباشد و برای ترجمه متن آن نیاز به دانش مکفی نباشد. اما آیرودینامیک و مقالات و متون مربوط به آن آنقدر تخصصی است که ترجمه آن تنها از پس فارغ التحصیلان همین رشته برخواهد آمد که تجربه بسیار خوبی هم در ترجمه این گونه متون داشته‌اند.

ترجمه متن آیرودینامیک از فارسی به انگلیسی


گاهاً پیش خواهد آمد که برای چاپ کردن مقاله خود نیاز به یک مترجم و تیم ترجمه بسیار زبده پیدا کنید. ترجمه فارسی به انگلیسی متون آیرودینامیک به مراتب به تخصص و تجربه‌ بیشتری نیاز دارد که یک تیم ترجمه قوی، حرفه‌ای و زبده می‌تواند تمامیِ نیازهای شما را برآورده کند.

اگر می‌خواهید مقاله شما با اولین اقدام در ژورنال‌های معتبر علمی پذیرفته شود، کار ترجمه را باید به کاردان بسپارید.

ترجمه آیرودینامیک

ترجمه بازار و ترجمه کتاب آیرودینامیک


اگر به دنبال نه یک فرد بلکه یک گروه متخصص از مترجمین تراز اول می‌گردید، ما به شما سایت ترجمه بازار را پیشنهاد می‌دهیم. در ترجمه بازار برای ترجمه کتب آیرودینامیک از فارغ التحصیلان ممتاز به عنوان مترجم انتخاب شده‌اند.

در کنار استفاده از تیم مترجمی بسیار مقتدر و آشنا به حیطه کاری، هزینه مربوطه به صورت بخش به بخش دریافت خواهد شد. شما از طریق راه‌هایی که پیش رویتان است سفارش خود را ثبت خواهید کرد و تنها بخشی از هزینه را پرداخت خواهید کرد. سپس پس از پایان کار می‌توانید باقی مانده هزینه را پرداخت کنید.

تیم ترجمه بازار یک تیم بسیار وسیع اما یک‌دل است که به دلایل ذیل می‌توانید به راحتی با این سایت همکاری کنید و از حاصل کار لذت ببرید:

در ترجمه بازار هزینه‌ اضافی برای تایپ کردن مقاله از شما دریافت نخواهد شد.

این اطمینان به شما داده خواهد شد که با توجه به کیفیت ترجمه، هزینه پیشنهادی ما به شما کمتر از مراکز دیگر است.

برگردان در روز مشخص شده به شما تحویل داده خواهد شد و هیچ گونه تاخیری در کار ما نیست، چون ما یک تیم هستیم!

می‌توانید برای پیگیری ترجمه هر لحظه از روند کار آن باخبر شوید.

ترجمه بازار امانت‌‎دارترین است؛ به این معنی که کتاب‌هایی برای ترجمه انتخاب می‌کنید مطلقا در هیچ ژورنال و سایت دیگری منتشر نخواهد شد. مسئله سرقت ادبی یکی از خط قرمزهای ما در زمینه ترجمه آیرودینامیک و چه در زمینه‌ علوم دیگر است.

ثبت سفارش در سایت ترجمه بازار بسیار آسان است تنها کافی است به صفحه سفارش ترجمه مراجعه کرده و مراحل سفارش را نهایی کنید.

پرسش و پاسخ

من به دنبال فایل‌های صوتی و ترجمه کردن مطالب مربوط به آیرودینامیک هستم، شما در این زمینه چه کمکی می‌توانید به من بکنید؟

در ترجمه بازار ترجمه انواع محتوا اعم از نوشتاری، صوتی و تصویری امکان پذیر است و در صورتی که به دنبال مطالب ترجمه نشده هستید، می‌توانیم شما را با منابع اصلی آشنا کنیم

آیا متون برگردان شده، ویرایش می‌شوند؟

بله. یک ویراستار جهت بازبینی نهایی و رفع مشکلات احتمالی در ترجمه بازار در کنار تیم ترجمه فعالیت می‌کند.

کتاب آیرودینامیک هم ترجمه می‌کنید؟

بله تمامی کتب تخصصی آیرودینامیک با تضمین کیفیت ترجمه می‌شوند

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *