ترجمه تخصصی فلزات

ترجمه استخراج فلزات | نکات ترجمه + سفارش آنلاین

رشته استخراج فلزات یکی از گرایش‌های رشته مواد (متالورژی) است که به عنوان یکی از دشوارترین رشته‌های تحصیلی حال حاضر به حساب می‌آید. در این رشته دانشجو با مباحث مختلفی سر و کار دارد که علم و دانش بسیار زیادی را می‌طلبد. اساتید و دانشجویان برای افزایش سطح دانش خود نیاز به ترجمه استخراج فلزات آن هم به صورت کاملا بی‌نقص پیدا می‌کنند.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مطالعه روند بازیابی فلزات از سرباره‌های فولادی
چکیده
روش‌های پردازش دور ریزهای سرباره‌های فولادسازی از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند. سرباره‌های دور ریز مرکز متالورژی زلاتوست مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. طرح کاهش دو مرحله‌ای فلز از سرباره های دور ریز با استفاده از طرح احیا در شرایط آزمایشگاهی مورد آزمایش و توسعه قرار می‌گیرد. پارامترهای احیایی که با حداکثر بازیابی اجزای سرباره فلزی در ارتباط باشند، کشف شده. تحقیقات تجربی شامل آزمایشاتی در مورد بازیابی فاز جامد و فاز مایع نمونه‌های سرباره در دمای 1000-1500 درجه سانتی گراد بود. نتایج شبیه سازی ترمودینامیکی و پردازش سرباره در دمای زیاد، نشان داد که می‌توان به بازتولید سرباره های فاز جامد به شرط حضور منواکسید کربن به منظور دسترسی به قطعات فلزی امید داشت.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

ترجمه مقاله استخراج فلزات


یکی از معضلات اصلی دانشجویان به هنگام یادگیری علوم جدید، یافتن آخرین اطلاعات مربوط به رشته خود است. هنر ترجمه مقاله استخراج فلزات به کمک شما خواهد آمد تا بتوانید هم از آخرین مطالب این علم باخبر شوید و هم در کلاس‌های دانشگاهی خود ارائه دهید.

این رشته مملو از اصلاحات و کلمات فوق تخصصی است که برگردان صحیح و معادل‌یابی آنها تنها از فارغ التحصیلان همین رشته برخواهد آمد. در ترجمه بازار شما می‌توانید کار برگردان مقاله خود را به دست هم‌رشته‌ای‌های خود که قبلا فارغ التحصیل شده‌اند بسپارید.

ترجمه فارسی به انگلیسی متون استخراج فلزات


بسیاری از دانشجویان برای اخذ اقامت دانشجویی یکی از کشورهای اروپایی دست به چاپ و ارسال مقاله علمی خود می‌کنند که به علت ترجمه ضعیف آن برگشت می‌خورد (Reject). شما برای ترجمه فارسی به انگلیسی بایستی بیش از پیش وسواس به خرج دهید.

برای این کار شما به یک مرکز ترجمه بسیار باتجربه احتیاج دارید که مترجمین آن به‌طور اختصاص در ترجمه فارسی به انگلیسی متون تبهر خاصی دارند. در این هنگام، پیدا کردن یک تیم قوی و زبده از نان شب هم برای شما واجب‌تر است.

ترجمه مقالات استخراج فلزات

ترجمه بازار و ترجمه کتب استخراج فلزات


مترجمین در ترجمه بازار با پشت سر گذاشتن آزمون‌های ورودی، توانایی آنها در برگردان کتاب‌های استخراج فلزات از فارسی به انگلیسی و بالعکس سنجیده می‌شود و سپس به استخدام این مرکز درمی‌آیند. از این‌رو اطمینان داریم که کتب ترجمه شده توسط مترجمین کارکشته و دلسوز ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این موضوع سبب گشته تا ما از سراسر ایران مشتری‌های دائمی بسیاری داشته باشیم.

از عمده دلایلی که به خود می‌بالیم و ترجمه بازار را در زمینه ترجمه استخراج فلزات به شما معرفی می‌کنیم موارد ذیل هستند:

ترجمه بازار متعهد است تا کار ترجمه را در روز مشخص شده به شما تحویل دهد. هیچگونه تاخیری در کار ما نیست، چون ما یک نفر نیستیم بلکه یک تیم می‌باشیم. با توجه به کیفیت می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که هزینه پایانی ما از سایر مراکز ترجمه بسیار پایین تر است.

ترجمه کتاب در رشته‌های تحصیلی مختلف در ترجمه بازار انجام می‌گیرد. برای هر زیرشاخه و گرایشی ما یک یا چند مترجم مجرب در اختیار داریم که به ترجمه بی‌نقص‌تر متون و مقالات کمک قابل توجهی می‌کند

ثبت سفارش در سایت ترجمه بازار بسیار راحت است تنها کافی است به صفحه‌ ثبت سفارش مراجعه کرده و مراحل تایید و ارسال را به پایان برسانید.

پرسش و پاسخ

آیا برای ترجمه استخراج فلزات باید در ابتدا هزینه کامل آن را پرداخت کنیم؟

خیر. نه تنها برای این رشته بلکه برای رشته‌های دیگر در ترجمه بازار هزینه در ابتدا گرفته نمی‌شود. مقدار ناچیزی تنها برای ثبت ترجمه در همان ابتدا از شما درخواست می‌شود و در پایان پس از اتمام پروژه می‌بایست مابقی هزینه پرداخت گردد

آیا برای ارائه مطلب باید به دفتر ترجمه بازار مراجعه کرد؟

خیر. از طرق مختلفی که در این صفحه مشاهده می‌کنید، می‌توانید در هر پلتفرمی که راحت هستید فایل مورد نظر خود را برای مترجمین ما بفرستید.

آیا برای تایپ مقالات هزینه اضافی گرفته می‌شود؟

خیر. ترجمه بازار تمامیِ پروژه‌های خود را به صورت کاملا تایپ شده حتی فرمول‌ها و نمودارها را هم به صورت تایپ شده به مشتریان ارائه می‌دهد.

5/5 - (1 امتیاز)