ترجمه تخصصی بهداشت محیط

ترجمه بهداشت محیط | سفارش آنلاین ترجمه بهداشت محیط

این رشته‌ سه‌ جنبه‌ بیولوژی‌ِ شیمی‌، فیزیک‌ و ریاضی‌ را در بردارد و دانشجویان و اساتید این رشته از علم وسیعی در زمینه‌های مختلف برخوردار هستند. ترجمه بهداشت محیط از دو دید بسیار اهمیت دارد: این رشته با جان انسان‌ها ارتباط تنگاتنگی دارد و در مقالات و متون تخصصی این رشته از اصطلاحات بسیار تخصصی استفاده شده است که کار مترجمین این رشته را بسیار حائز اهمیت می‌کند.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

معضلات قلبی عروقی آلودگی هوا

خلاصه

آلودگی هوا از ذرات معلق (PM) و آلاینده‌های گازیْ مانندِ دی اکسید نیتروژن و ازن تشکیل شده است. PM از نظر اندازه به ذرات درشت (PM10)، ذرات ریز (PM2.5) و ذرات فوق ریز طبقه بندی می‌شود. هدف ما ارائه یک بررسی مبتکرانه از شواهد علمی از مطالعات اپیدمیولوژیک و تجربی بررسی اثرات قلبی عروقی آلودگی هوای خارجی است. مطالعات اپیدمیولوژیکی تلفیقی گزارش می‌دهند که افزایش 10 گرم در متر مکعب در تماس طولانی مدت با PM2.5 با افزایش 11 درصدی مرگ و میر ناشی از مشکلات قلبی عروقی همراه است. مطالعه نشان داد که افزایش مرگ و میر قلبی عروقی نیز به قرار گرفتن طولانی مدت و کوتاه مدت در معرض دی اکسید نیتروژن مربوط بود. قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و ترافیک جاده‌ای با افزایش خطر تصلب شرایین (آرتریوسکلروز) همراه بود، همانطور که در انقباض زودرس بطنی و انسداد کرونری نشان داده شده است. افزایش کوتاه مدت آلودگی هوا با افزایش خطر سکته قلبی، سکته مغزی و نارسایی حاد قلبی همراه بود. این خطر حتی زمانی که غلظت آلاینده‌ها زیر استاندارد اروپا باشد هم افزایش می‌یابد. با افزایش شواهد و مدارک در مطالعات اپیدمیولوژیک، مطالعات تجربی متعددی نشان داد که آلودگی هوا باعث ایجاد واکنش استرس اکسیداتیو عروقی در همه افراد می‌شود. گونه‌های رادیکال اکسیژن باعث اختلال در عملکرد اندوتلیال (لایه درون‌رگ‌ها)، فعال شدن مونوسیت‌ها و برخی تغییرات پرواتروژنی در لیپوپروتئین‌ها می‌شوند که تشکیل پلاک را آغاز می‌کنند. علاوه بر این، به دلیل افزایش فاکتورهای انعقادی و فعال شدن پلاکت، آلودگی هوا باعث ایجاد تشکیل ترومبوس (خون‌ منعقد شده‌ در رگ‌) می‌شود.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

ترجمه تخصصی مقالات بهداشت محیط


فارغ التحصیلان این رشته در ساخت تصفیه‌خانه‌ها نقش کلیدی ایفا می‌کنند. آنها با استفاده از متون و مقالات لاتین این رشته علم کافی را کسب می‌نمایند. ترجمه تخصصی مقاله بهداشت محیط مانند یک رابط عمل می‌کند و در انتقال علم نقش پررنگی را بازی می‌کند.

ترجمه بهداشت محیط

ترجمه متن بهداشت محیط فارسی به انگلیس


مترجمین باید توانایی برگردان متون تخصصی از فارسی به انگلیسی را داشته باشند، این توانایی نشان از درک و علم بالای آنها از رشته دانشگاهی و همچنین دو زبان مبدا و مقصد را دارد. در ترجمه بازار مترجمین علوم پزشکی پس از قبولی در آزمون‌های اولیه به استخدام این مرکز در می‌آیند که یکی از این آزمون‌ها ترجمه فارسی به انگلیسی به صورت کاملا تخصصی است.

ترجمه بازار و ترجمه مقالات بهداشت محیط


در ترجمه بازار برای هر رشته و هر گرایش یک تا چند مترجم که فارغ التحصیل همان رشته هستند متون تخصصی را ترجمه می‌کنند. داشتن بیش از 10000 مشتری دائمی از سراسر کشور نشان از بالا بودن کیفیت برگردان در این سایت است. در کنار کیفیت بالا، هزینه برگردان در ترجمه بازار بسیار رقابتی در نظر گرفته شده است، با کمی جستجو درمی‌یابید که تعرفه‌های ما بسیار مقرون به صرفه هستند. اگر کیفیت برگردان برای شما مهم است همین حالا از طریق راه‌های ارتباطی محتوای مورد نظرتان را برای مترجمین ما ارسال کنید تا در اسرع وقت هزینه آن و زمان مورد نظر را بازگو کنند. در ضمن خط قرمز ترجمه بازار سرقت ادبی است و استفاده از مقالات مشتریان خود را یک تخلف سنگین می‌داند.

ترجمه بهداشت محیط

ترجمه کتاب بهداشت محیط


در ترجمه بازار تمام کتب رشته بهداشت محیط توسط مترجمین برتر ترجمه شده و در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اگر قصد ترجمه کتاب از زبان انگلیسی به فارسی را دارید حتما از تجربه مترجمین ما استفاده کنید. تمام ترجمه‌ها با گارانتی انجام خواهد شد.

پرسش و پاسخ


ایا برای تایپ کردن متن هم باید هزینه اضافه پرداخت کرد؟

خیر. هزینه نهایی شامل تایپ تمام متن + بازخوانی می‌باشد

آیا امکان جستجوی مقالات ترجمه نشده در رشته بهداشت محیط در ترجمه بازار است؟

خیر برای این کار بهتر است به وب سایت فایلینجا سر بزنید

ترجمه کتاب به چه نحوی می‌باشد؟

هزینه ترجمه کتاب به صورت قسطی دریافت می‌شود و در هر زمان امکان درخواست بخش‌های ترجمه شده می‌باشد. هرچه تعداد کلمات بیشتر باشد، تعرفه ترجمه نیز کاهش می‌یابد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *