ترجمه تخصصی سرامیک

ترجمه سرامیک | نکات لازم برای سفارش آنلاین ترجمه سرامیک

رشته سرامیک یکی از گرایش‌های کارشناسی ارشد مهندسی مواد است که گرایش نوینی به شمار می‌رود و به دلیل خواص کاربردی بالای سرامیک‌ها و نیاز به مطالعه این خواص ایجاد شده است. ترجمه سرامیک اعم از انواع مقالات و متون تخصصی در کشورمان بسیار حائز اهمیت است که خوشبختانه در ترجمه بازار این کار با دقت فراوان انجام می‌گیرد.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

پخت سرامیک‌های سدیم نیوبات

چکیده

آماده کردن سرامیک‌های متراکم و استوکیومتری NaNbO3 با روش‌های متداولِ پخت دشوار بود زیرا Na2O در دماهای بالا به راحتی تبخیر می‌شود. در این کار، نوسانات Na2O با استفاده از یک روش پخت به کمک میدان الکتریکی تحت فشار قرار داده شد. پخت (سینترینگ) با موفقیت در سرامیک‌های NaNbO3 تحت میدان‌های الکتریکی از 400 تا 700 ولت در سانتی متر شکل گرفت. نسبت Na/Nb سرامیک متراکم مشابه نمونه خام بود. کار ما نشان داد که پخت تشعشعی (flash sintering) یک روش جایگزین برای ساخت سرامیک‌های متراکم و با خلوص بالا با گونه‌های بسیار فرار است.

کلیدواژه‌ها: سینترینگ (پخت)، سدیم نیوبات، سرامیک، استوکیومتری، تراکم سریع

مقدمه

سرامیک های پیزوالکتریک از جمله مواد مهم و کاربردی در بسیاری از زمینه‌ها به شمار می‌روند. سرامیک‌های پیزوالکتریک غالباً بیشتر سرامیک‌هایی برپایه سرب هستند. به منظور حفاظت از محیط زیست و سلامت انسان‌ها، لازم است سرامیک‌های پیزوالکتریک بدون سرب تولید شوند. محلول‌های جامد سدیم نیوبات و نیوبات‌های قلیایی آن از خانواده مهم بدون سرب با خاصیت پیزوالکتریک هستند.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

ترجمه متن سرامیک


در این رشته، دانشجو با سیل عظیمی از اصطلاحات جدید و نوینی سر و کار دارد که قطعا نیاز به شناخت تخصصی از زبان انگلیسی است. مترجمین برای برگردان این قبیل متون تخصصی کار بسیار حساسی خواهند داشت. در ترجمه‌بازار برگردان متون تخصصی این رشته به دست فارغ التحصیلان یا افراد آشنا به این حوزه صورت می‌گیرد.

ترجمه مقاله رشته سرامیک از فارسی به انگلیسی


گاهاً پیش می‌آید که دانشجو یا حتی اساتید برای ادامه تحصیل در خارج از کشور نیاز دارند تا مقالات خودشان را به انگلیسی ترجمه کنند. کمتر افرادی را می‌توان یافت که این کار را با دقت بالا بتوانند انجام دهند. بار دیگر ترجمه‌بازار به یاری شما خواهد آمد تا مقالات فارسی‌تان را با ارزان‌ترین اما با کیفیت‌ترین شکل ممکن به انگلسی یا هر زبان دیگری تر جمه کند.

ترجمه مهندسی سرامیک

ترجمه کتاب رشته سرامیک


نه تنها متون و مقالات تخصصی رشته سر امیک بلکه انواع کتب تخصصی نیز در این مجموعه با هر اندازه و هر سطحی از تخصص که باشد به دست مترجمین زبده در کوتاه‎ترین زمان ممکن تر جمه خواهند شد. چرا که در ترجمه بازار، مترجمین از چند آزمون تخصصی گذر می‌کنند تا صلاحیت و شایستگی‌های خودشان را نشان دهند.

ترجمه تخصصی رشته سر امیک را به ترجمه بازار بسپارید


ما ادعای بهترین سایت ترجمه تخصصی در ایران را داریم، این را نه ما بلکه 10000 مشتری دائمی که از سراسر ایران به ما اعتماد داشته‌اند و با ما در طول این ده سال همکاری داشتند می‌گویند. برای برگردان انواع محتوای تخصصی خود لازم نیست تمام هزینه را در همان ابتدا پرداخت کنید، کافی‌است مبلغ ناچیزی را تنها برای ثبت درخواست خود در ابتدا بپردازید و مابقی را در زمان تحویل تر جمه.

همچنین برای سهولت کار شما عزیزان طرح‌های مختلفی از جمله فوری، خیلی فوری و غیره در نظر گرفته شده است. پس اگر برای شما هزینه پایین در کنار کیفیت بالا اهمیت فراوانی دارد، شما هم یکی از مشتریان دائمی شوید، چگونه؟ کافی است با هر روشی که راحت هستید و در اختیار دارید با مشاورین را برای ارزیابی هزینه تر جمه تماس بگیرید.

مترجمین آشنا به تر مه تخصصی سرامیک در ترجمه‌بازار گرد هم آمده‌اند تا شما بتوانید تر‌جمه مقاله مهندسی سرامیک خود را بدون دغدغه به ما بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *