ترجمه تخصصی مامایی

ترجمه مامایی توسط جمعی از مترجمین برتر ایران 

دانشجو یا فارق التحصیل رشته مامایی هستید؟ نیاز به ترجمه متون تخصصی رشته خود دارید؟ بدون شک از تخصصی بودن متون رشته خود کاملا آگاه هستید و می‌دانید که هر مترجمی توانایی ترجمه تخصصی متون مامایی را ندارد. به شما این اطمینان را می‌دهیم با مطالعه ادامه این مطلب طی 2 دقیقه آینده بتوانید تصمیم درستی در انتخاب مترجم مناسب و متخصص بگیرید. پس با ما همراه باشید.

اهمیت ترجمه متون تخصصی رشته مامایی

رشته مامایی یکی از رشته‌های پرطرفدار در سال‌های اخیر بوده، و بسیاری از این متخصصان لزوم دست یافتن به دانش کشورهای پیشرفته را می‌دانند. هرچند تخصصی بودن این رشته باعث شده است تا مترجمین زیادی برای ترجمه مامایی پیدا نشود. برای مثال ترجمه کتاب مامایی باید به شکلی باشد، که تمام واژه‌ها و اصطلاحات این رشته به درستی در آن ترجمه شده باشد. علاوه بر کتاب، ترجمه مقاله مامایی نیز یکی از موارد بسیار دشوار برای یافتن در سایت‌های ایرانی است.

ترجمه بازار با داشتن مترجمین مجرب بسیار، می‌تواند کلیه نیازهای این رشته برای بهره‌مندی از دانش کشورهای پیشرفته را برآورده کند. همچنین حرفه‌ای بودن مترجمین ما در حدی است که حتی ترجمه تخصصی مامایی را نیز به راحتی می‌توانند انجام دهند.

زمان ترجمه متون مرتبط با رشته مامایی


همانطور که گفته شد، ترجمه رشته مامایی کمی تخصصی است، اما ترجمه بازار با داشتن مترجمین آشنا با رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به راحتی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن این دسته از ترجمه‌ها را انجام دهد. مدت زمان طول کشیدن ترجمه مامایی بستگی به تعداد کلمات و میزان تخصصی بودن متن دارد، اما فارغ از نوع ترجمه، ما وعده می‌دهیم که این ترجمه‌ها در زمانی کوتاه انجام شوند.

ترجمه مامایی

هزینه‌های ترجمه متون مرتبط با رشته مامایی


یکی از مزیت‌های سایت ترجمه بازار ارائه خدمات ترجمه مامایی با پایین‌ترین قیمت‌ها است. پرداخت در این سایت همیشه به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود، و برعکس بسیاری از سرویس‌های ترجمه‌ای هزینه ترجمه را یکباره پرداخت نخواهید کرد. حتی در صورت نیاز به ترجمه مقاله مامایی که بسیار تخصصی است، باز هم نیازی نیست هزینه‌های بسیاری متحمل شوید. تمامی هزینه‌های ترجمه در ترجمه بازار به شکلی رقابتی در نظر گرفته شده است.

روش ثبت سفارش ترجمه متون مرتبط با رشته مامایی


از دیگر مزیت‌های ترجمه بازار می‌توان به آسان بودن روش سفارش ترجمه مامایی اشاره کرد. برای مثال روش ثبت سفارش جهت ترجمه کتاب در این سایت به شرح زیر است:

  1. ارسال کتاب در سایت ترجمه بازار
  2. تایید پیش فاکتور رایگان و پرداخت هزینه اولیه
  3. دریافت ترجمه و بررسی آن
  4. پرداخت هزینه‌های نهایی

اگر تصمیم به ترجمه تخصصی متون مامایی خود دارید همین حالا از این فرم ثبت سفارش اقدام کنید.

همچنین امکان تقسیم هزینه‌های ترجمه نیز وجود دارد. به عنوان مثال در ترجمه کتاب مامایی، کتاب به بخش‌های مختلف تقسیم می‌شود، و با دریافت هر بخش می‌توانید هزینه آن را بپردازید.

ترجمه مامایی

ویژگی‌های مترجمین متون رشته مامایی


انتخاب مترجم متخصص به عهده ما است! این خدمتی است که در هیچ سایت دیگری ارائه نشده است، و معمولا مترجم بر اساس داشتن وقت آزاد انتخاب خواهد شد. ما مترجمین را بر اساس تجربه و تخصص آن‌ها دسته بندی می‌کنیم تا بتوانند فقط در زمینه دانش خود اقدام به ترجمه کنند.

حفظ و صیانت از متن‌های شما وظیفه ماست


در ترجمه بازار اهمیت محرمانه بودن ترجمه شناخته شده است. متون شما به هیچ عنوان در سایت‌های دیگر انتشار پیدا نمی‌کنند و یا برای فرد دیگری ارسال نمی‌شوند. ترجمه مامایی با اینکه تخصصی است، اما ما متخصصین این زمینه را داریم و نیاز نخواهیم داشت که ترجمه را به فرد دیگری ارسال کنیم.

امکان ترجمه فارسی به انگلیسی متون


علاوه بر امکان ترجمه انگلیسی به فارسی مامایی، مترجمین ما دانش ترجمه فارسی به انگلیسی مامایی را نیز دارند. سطح سختی متون شما برای ما مشکلی ایجاد نخواهد کرد، زیرا مترجمین ما بر اساس دانش و خلاقیت انتخاب شده‌اند، و از عهده ترجمه تخصصی نیز برخواهند آمد.

ترجمه تخصصی ژورنال‌های معتبر


بسیاری از افراد نیاز دارند تا با ترجمه مقاله نسبت به افزایش دانش خود اقدام کنند، و یا این مقالات را در تحصیلات دانشگاهی خود به کار گیرند. ترجمه بازار می‌تواند هر نوع متنی، فارغ از میزان تخصصی بودن را ترجمه کند، به خصوص ژورنال‌ها و مقالات بین‌المللی که نیاز به دانش فراوان دارند.

ترجمه مامایی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترجمه در سایت ترجمه بازار


ترجمه بازار با داشتن سابقه طولانی و مترجمان مجرب بسیار می‌تواند کلیه خدمات ترجمه را به راحتی انجام دهد. ما متخصصینی داریم که در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند ترجمه مامایی را انجام دهند. ترجمه بازار به شما گارانتی 100 درصد واقعی می‌دهد که ترجمه با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. با ورود به سایت ترجمه بازار می‌توانید به آسانی و تنها با چند کلیک نسبت ترجمه هر متنی اقدام کنید.

سوالات شما

با سلام، من دیروز ایمیل زدم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم، چقدر طول می‌کشه زمان پاسخگویی؟

درود، برای ثبت سفارش باید از طریق سایت اقدام کنید، و فرم‌های اطلاعات را پر کنید. به این شکل، مدت زمان پاسخگویی کارشناسان ما در کمتر از چند ساعت خواهد بود.

آیا امکان ترجمه کتب دانشگاهی نیز در این سایت وجود دارد؟

با سلام، کلیه خدمات ترجمه اعم از کتب دانشگاهی، مقالات دانشگاهی و متون مختلف در سایت ترجمه بازار وجود دارد.

سلام، آیا در ترجمه بازار می‌تونم رزومه دانشگاهی در رشته مامایی و ریز مدرکم رو برای ارسال به یک دانشگاه خارجی در آلمان ترجمه کنم؟

درود، ترجمه بازار علاوه بر ترجمه مامایی کتب و مقاله، امکان ترجمه تمامی اسناد رسمی شما از زبان فارسی به هر زبانی که نیاز داشته باشید را دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *