واژه ترجمه متون تخصصی مدیریتمدیریت قدمتی به اندازه تاریخ دارد و از زمانی که بشر خود را شناخت نیاز داشت که امور روزانه خود را مدیریت نماید؛ امروزه این رشته یکی از شاخه های پیچیده علوم انسانی و میان رشته ای است که به عنوان یک رشته دخیل در تمامی رشته های علمی مطرح است. ترجمه تخصصی مدیریت به دلیل وسعت این علم و اصطلاحات تخصصی آن نیازمند مترجمینی است که سابقه زیادی در این حوزه دارند و با اصطلاحات آن آشنایی کامل دارند.

رشته مدیریت یکی از رشته هایی است که بیشترین درصد مقالات بین المللی در دنیا را داراست و در کشور ما نیز دانشجویان زیادی در گرایش های مختلف رشته مدیریت در حال تحصیل هستند که نیاز به منابع به روز و ترجمه مقاله مدیریت به شکل تخصصی دارند.

ترجمه بازار با دانستن این نیاز، تیمی کامل از مترجمین مجرب و متخصص مدیریت را گرد هم آورده است و ترجمه تخصصی مدیریت با قیمتی بسیار بصرفه توسط این تیم ارائه می شوند.

مقالات مدیریتی از انواع ژورنال های مشهور مانند ساینس دایرکت، الزویر، هینداوی، پابزآنلاین و بسیاری از ژورنال های مشهور دیگر مدیریتی در ترجمه بازار ترجمه شده اند و سابقه ترجمه مقاله مدیریت در مرکز ترجمه بازار به بیش از پنج سال می رسد.

برای ترجمه تخصصی مدیریت در ترجمه بازار از مترجمینی استفاده می شود که حداقل 3 الی 4 سال سابقه ترجمه مقالات دارند و دارای تسلط کافی به این حوزه علمی هستند.

استفاده از مترجمین مسلط به مباحث مدیریتی سبب شده است که ترجمه های مقاله مدیریت از کیفیت بالایی در ترجمه بازار برخوردار باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *