ترجمه تخصصی مکانیک پرواز

ترجمه مقاله مکانیک پرواز

ترجمه متون و مقالات رشته مهندسی مکانیک پرواز از جمله پرمخاطب‌ترین رشته‌های دانشگاهی در ترجمه است. ترجمه مقالات تخصصی مکانیک پرواز باید توسط مترجم دانشجو یا فارغ‌التحصیل همین رشته انجام شود تا متن نهایی روان و عاری از اشتباه باشد.

ترجمه تخصصی مکانیک پرواز

رشته مکانیک پرواز از گرایش های رشته هوا فضا است که از اهمیت کاربردی بالایی برخوردار است و دارای پیچیدگی های زیادی می باشد. برای ترجمه مقاله مکانیک پرواز مترجمین بایستی دارای تحصیلات و اطلاعات کافی در زمینه مهندسی مکانیک و مهندسی هوا فضا باشند و با اصطلاحات تخصصی این رشته آشنایی کامل داشته باشند.

مترجمین مکانیک پرواز در ترجمه بازار همگی دارای مدارک مهندسی هوا فضا و مکانیک هستند و چندین سال تجربه در انجام ترجمه های این رشته می باشند.

سفارش ترجمه آنلاین مکانیک پرواز

ترجمه تخصصی مکانیک پرواز خود را به سایت ترجمه بازار واگذار نمائید و با کیفیت بالا تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش کار ساده‌ای در پیش دارید کافیست از طریق فرم ثبت سفارش ترجمه را به صورت آنلاین پر کنید یا از طریق تلگرام و واتساپ سفارش خود را ثبت کنید.

مشاهده نمونه ترجمه

فرکانس ثابت سیستم‌های توان الکتریکی هواپیما با کاهش هارمونیک

چکیده

افزایش تعداد مبدل‌های نیروی الکترونیکی متصل به سیستم برق هواپیما به طور قابل توجهی سطوح هارمونیک و گذراهای ولتاژ را در آن سیستم افزایش می‌دهد. محدودیت‌های سختگیرانه در اعوجاج جریان هارمونیک و اختلالات موجود در منبع برق هواپیما نیازمند شبیه‌سازی دقیق و توسعه فیلترهای با کارایی بالا برای کاهش هارمونیک‌ها و به حداقل رساندن گذر سیستم است. این مقاله شبیه‌سازی، مدل‌سازی و تحلیل گذرا سیستم‌های توان الکتریکی هواپیماهای معمولی و پیشرفته را با کاهش هارمونیک با استفاده از فیلترهای هارمونیک پسیو ارائه می‌کند. سیستم نیروی الکتریکی هواپیما با در نظر گرفتن بارهای پسیو AC و DC تحت شرایط عملیاتی حالت گذرا و پایدار تجزیه و تحلیل می‌شود. منبع نیروی برق توسط یک مجموعه موتور ژنراتور کنترل شده برای ارائه یک فرکانس (بسامد) ثابت و یک منبع ولتاژ خروجی ثابت شبیه سازی شده است. برق DC با استفاده از مبدل‌های 12 پالس تولید می‌شود. علاوه بر این، برای کاهش هارمونیک‌های تولید شده توسط مبدل‌ها، یک فیلتر پسیو ورودی طراحی شده است تا استانداردهای هارمونیک را برای AC سیستم برق هواپیما برآورده کند.

مقدمه

هر هواپیما از ترکیبی از سیستم‌های انتقال نیرو هیدرولیک، الکتریکی، پنوماتیکی و مکانیکی استفاده می‌کند. استفاده روزافزون از نیروی الکتریکی به عنوان سویه‌ای برای فرصت‌های فناوری محور برای سیستم‌های تولید نیروی هواپیماهای پیشرفته بر اساس پیشرفت‌های سریع فناوری در الکترونیک قدرت، سیستم‌های توزیع توان الکتریکی مقاوم در برابر خطاها و سیستم‌های محرک کنترل پرواز اولیه مبتنی بر نیروی الکتریکی در نظر گرفته می‌شود. سیستم‌های تامین نیروی الکتریکی هواپیماهای پیشرفته نسبت به همتایان معمولی خود دارای انرژی کارآمدتر و همچنین قابل اعتمادتر هستند، زیرا اتلاف انرژی در کابل‌کشی الکتریکی کمتر از اتلاف انرژی در مدارها (لوله‌کشی‌های) هیدرولیک یا پنوماتیک است.

تصویر مقاله انگلیسی در ادامه آمده است….

ترجمه مکانیک پرواز

ترجمه مقاله مکانیک پرواز با گارانتی است؟

بله مقالات تخصصی رشته مکانیک پرواز با ضمانت ترجمه می‌شوند

هزینه ترجمه یک مقاله برای پایان نامه مکانیک پرواز چقدر است؟

برای ترجمه هر مقاله‌ای نیاز به دقت و تمرکز مترجم است اما در صورتی که نیاز به ترجمه فوری دارید حتما در زمان ثبت سفارش اعلام کنید.

برای سفارش ترجمه چه کار باید کرد؟

برای سفارش کافیست از طریق فرم آنلاین یا ارتباط با واتساپ و تلگرام واحد پشتیبانی سفارش خود را ثبت کنید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *