ترجمه تخصصی پرستاری

یکی از رشته‌های علوم تجربی که قدمت بالایی در طول تاریخ دارد و در قرن اخیر به طور تخصصی به آن پرداخته شده است، رشته پرستاری می باشد که دارای قرابت زیادی با رشته پزشکی است و در واقع مکمل آن می باشد. از این رو در ترجمه مقالات پرستاری (انواع متون و مقالات مربوط به این رشته) باید تمام احتیاط لازم را به کار بست تا متن تولید شده بی نقص و بدون ابهام باشد.

دروس رشته پرستاری


در مقطع کارشناسی دروس رشته پرستاری به 130 واحد می‌رسد که به دو دسته علوم پایه و علوم تخصصی تقسیم می‌شوند:

دروس پایه شامل موارد: انگل شناسی، میکروب شناسی، بیوشیمی، ایمونولوژی و فیزیولوژی تشریح

دروس تخصصی شامل موارد: پرستاری بهداشت،پرستاری بهداشت جامعه، پرستاری مادران و نوزادان، بیماری های داخلی، بیماری ها و پرستاری های مربوط، اخلاق پرستاری و پرستاری در فوریت‌ها.

همچنین گرایش‌های رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد به شرح زیر است:

– روان پرستاری

– پرستاری ویژه

– بهداشت

– مدیریت

– داخلی جراحی

– اطفال

و در مقطع دکتری پرستاران عزیز می‌توانند از سه گرایش آناتومی، بافت شناسی و اپیدمیولوژی یکی را انتخاب کنند. گفتنی است که هرچه سطح دروس پیچیده‌تر شود، حساسیت ترجمه پرستاری نیز به همان اندازه سخت و حساس خواهد شد.

ترجمه تخصصی رشته پرستاری


برای برگردان متون و مقالات رشته پرستاری مترجمین بایستی دارای آشنایی با انواع علوم پزشکی و علوم اجتماعی و تجربی باشند تا بتوانند برگردان‌های روان و سلیس در این حوزه ارائه دهند. پس برای تولید یک متن بسیار دقیق که بتوان به آن اطمینان صد درصدی داشت و برای اِعمال آن در دنیای واقعی بدون هیچ واهمه‌ای استفاده کرد، بایستی برگردان به دست خودِ پرستاران – فارغ التحصیلان ممتاز این رشته – صورت پذیرد.

در ترجمه بازار، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات پرستاری با تضمین کیفیت انجام می‌شود.

چرا برای ترجمه مقالات پرستاری ترجمه بازار را انتخاب کنیم؟


در ترجمه بازار برای برگردان مقاله ISI پرستاری از مترجمین مسلط به مفاهیم این رشته که اکثراً از فارغ التحصیلان رشته پرستاری می باشند، استفاده می شود. همچنین در کنار مترجم اصلی یک ویراستار زبده قرار دارد که متن تولید شده از نظر کیفی و رسایی بازنگری خواهد کرد تا ترجمه‌ای که به دست مخاطب ترجمه بازار می‌رسد شیوا، رسا و عاری از ایراد باشد.

ترجمه کتاب پرستاری در ترجمه بازار


ترجمه تخصصی کتب پرستاری در حوزه تخصصی مترجمین زبده ترجمه بازار است. شما نیز می توانید سفارش ترجمه کتاب‌های پرستاری خود را جهت برگردان از هر زبانی به زبان مقصد برای ما ارسال کنید. به یاد داشته باشید تمام ترجمه‌ها با گارانتی ترجمه خواهند بود. به طوری که کیفیت ترجمه انجام شده ضمانت می‌شود و اگر ایرادی درآن باشد حتما برطرف خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *