ترجمه تخصصی ژئوفیزیک

ژئوفیزیک یکی از علوم وابسته به زمین‌شناسی است که در سال‌های اخیر مورد توجه فزاینده‌ای قرار گرفته است. عمدتاً ترجمه ژئوفیزیک در انتقال آخرین علوم تئوری مربوط به زمین‌شناسی نقش پررنگی دارد و اهمیت کیفیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

میدان مغناطیسی القایی امواج دریایی

چکیده

جریان‌های الکتریکی تولید شده توسط حرکت مدور آب دریا در میدان مغناطیسی زمین، زمینه‌های مغناطیسی متناوب کوچکی را ایجاد می‌کنند. این میادین لحظه‌ای دارای فرکانس امواج اقیانوس هستند که توسط باد به این اطرف و آن طرف حرکت داده می‌شوند.این توصیف از میدان مغناطیسی ناشی از امواج دریا برای امواج یکنواختِ یک منطقه وسیع گسترش یافته است. برای یک طوفان موضعی اثر کاملاً واضح نمایش داده شده است، اما به خوبی تعریف نشده است. از آنجایی که حرکت ذرات آب یک موج یکنواخت با مدارهای مدور تخمین زده شده، توصیف بر حسب امواج حلزونی برای نشان دادن ویژگی‌های بارز میدان‌های مغناطیسی ناشی از هر دو سطح زیر و بالای سطح آب کافی است. در هر صورت، این میدان مغناطیسی القایی فرکانس موج آب را داراست  و اندازه این میدان در محدوده ابزارهای تشخیص است. اثر خالص یک میدان مغناطیسی مدور در یک صفحه عمودی است که دارای یک دامنه متغیر و مدور و سرعت زاویه‌ای است، با چرخش رو به جلو زیر سطح معکوس و چرخش معکوس بالاتر از آن عمق پدیدار می‌شود.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

تر‌جمه مقاله ژئو‌فیزیک


برای ترجمه مقاله ژئوفیزیک مترجمین بایستی با علوم مختلفی نظیر انواع شاخه‌های زمین شناسی، علوم پایه و علوم تجربی آشنا باشند و نیازمند داشتن دایره لغات تخصصی بالایی هستند. در ترجمه‌بازار سعی شده تا برای برگردان هر مقاله تخصصی از فارغ التحصیلان همان رشته استفاده شود تا به متن تولید شده کمترین ایرادی وارد باشد.

ترجمه متن رشته ژئوفیزیک فارسی به انگلیسی


گاهاً پیش می‌آید که دانشجویان یا اساتیدِ این رشته برای ادامه تحصیل بخواهند مقاله فارسی خودشان را به انگلیسی تر‌جمه کنند. از این جهت تنها مترجمی می‌تواند چنین کاری را انجام دهد که تسلط کافی در هردو زبان داشته باشد. خوشبختانه در سایت ترجمه‌بازار همه مترجمین ما به راحتی می‌توانند ترجمه متن تخصصی ژئوفیزیک را با گارانتی 72 ساعته انجام دهند.

ترجمه کتاب رشته ژئوفیزیک فقط در ترجمه‌بازار


ترجمه‌بازار برای جذب مترجمین مسلط به تر‌جمه تخصصی کتاب ژئوفیزیک با فراخوان از مترجمین گروه علوم پایه خود و انجام آزمون ویژه این رشته، مترجمین ژئوفیزیک را گلچین نموده است. آنها قادر هستند تا انواع محتوای تخصصی را به بهترین شکل ممکن تر‌جمه کنند و آن را در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهند.

ترجمه‌بازار با داشتن 10000 مشتری دائمی از سراسر ایران به یکی از معتبرترین سایت‌های تر‌جمه تخصصی ایران تبدیل شده است و که در آن ترجمه کتاب رشته ژئوفیزیک هم توسط مترجمین مجرب انجام می‌گیرد.

پس اگر کیفیت بالا و هزینه بسیار پایین برای شما در اولویت قرار دارد همین حالا از طریق راه‌های ارتباطی که در اختیار شما قرار داده‌ایم متن مورد نظرتان را برای مترجمین ما بفرستید تا کار برگردان آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن شروع گردد.

در صورتی که نیاز به ترجمه مقالات علوم پایه دارید می‌توانید بدون نگرانی ترجمه مقاله خود را به تیم مترجمین ما بسپارید.

مراحل ترجمه مقالات ژئوفیزیک به چه شکل است؟

ترجمه مقالات در سه مرحله انجام می‌شود. ثبت سفارش، ترجمه مقاله توسط تیم تخصصی و در نهایت گارانتی 72 ساعته ترجمه

قیمت ترجمه مقالات ژئوفیزیک چقدر است؟

قیمت ترجمه بستگی به تعداد کلمات مقالات شما دارد. برای محاصبه دقیق فایل مقاله را ارسال کنید

مقالات ژئوفیزیک به چه زبان‌هایی ترجمه می‌شود؟‎‌

این مقالات از زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری به زبان فارسی ترجمه می‌شوند

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *