ترجمه تخصصی ژنتیک

ترجمه ژنتیک | سفارش ترجمه متن و مقاله ژنتیک


علم و رشته ژنتیک از علوم کاربردی پزشکی به ویژه در قرن اخیر می‌باشد که سبب اکتشافات گوناگون و اصلاح نژادهای مختلف و پیشرفت‌های بسیار شگرف و استراتژیک برای کشورهای پیشرفته صنعتی گردیده است. از این‌رو ترجمه ژنتیک به طور کاملا صحیح و دقیق اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

آیا مکانیزم درد در فرزندان موش‌های مورفینی تغییر یافته است؟

چکیده

برای بررسی تأثیر سومصرف داروی والدین بر روی کودکان، درد، تغییر الکتروفیزیولوژیک ،بیان mRNA از گیرنده‌های مواد افیونی و بیان پروتئین‌های داخل سلولی خاص در فرزندان موش‌های آلوده به مورفین مورد مطالعه قرار گرفت. حیوانات نر و ماده بالغ به مدت 21 روز مورفین محلول در آب دریافت کردند. ده روز پس از آخرین تجویز مورفین، حیوانات برای جفت گیری در 4 گروه به شرح زیر قرار گرفتند: ماده و مذکر سالم، ماده آلوده و مذکر سالم، ماده سالم و مذکر آلوده و مذکر و ماده هردو آلوده. فرزندان نر بالغ آنها از نظر درد، ترشحات عصبی در هسته آکومبنس (NAC) و قشر پیشانی (PFC) مورد آزمایش قرار گرفتند. نتایج ما نشان داد که درد در فرزندان نر از همه والدین (مادران) سالم (بدور از مرفین) به طور قابل توجهی کاهش یافته است، در مقایسه با گروه کنترل. در فرزندان گروه والدین (مادران) آلوده به مورفین، حساسیت به اثر ضد دردی مورفین در مراحل مزمن و همچنین حاد آزمون فرمالین افزایش یافت. فعالیت الکتریکی عصبی در فرزندان والدین در معرض مورفین در NAC و همچنین مناطق PFC کاهش می‌یابد. علاوه بر این، یافته‌های ما نشان می‌دهد که بیان گیرنده‌های مواد افیونی (، κ و δ) در NAC از بستر والدین ممتنع از مرفین، در مقایسه با گروه کنترل افزایش یافته است. علاوه بر این، بیان گیرنده‌های κ در PFC در گروه والدین آلوده به مورفین، نسبت به گروه کنترل به طرز چشمگیری افزایش یافت. سطح فسفوریل شده 1/2 کیناز خارج سلولی تنظیم شده و پروتئین اتصال عنصر پاسخ دهنده آدنوزین منوفسفات حلقوی در فرزندان والدین آلوده به مرفین نسبت به گروه کنترل در NAC به طور قابل توجهی بالاتر بود. نتایج ما نشان داد که مواد افیونی در فرزندان والدین در معرض مورفین تغییر می‌یابد و موروثی بودن این مسئله نقش اصلی را دارد.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

ترجمه مقالات ژنتیک


در کشور ما نیز مترجمین مجرب مقالات ژنتیک که از دانشجویان و فارع التحصیلان این رشته ‌باشند، کم نیستند. مترجمین تخضضی ژنتیک برای ترجمه متون و مقاله ISI ژنتیک در مرکز ترجمه بازار مورد استفاده قرار می گیرند.

ترجمه تخصصی ژنتیک


انجام ترجمه تخصصی ژنتیک در حوزه تخصصی مترجمین مرکز ترجمه‌بازار می‌باشد و شما نیز می‌توانید از خدمات ما در این زمینه استفاده نمائید.

ترجمه کتاب ژنتیک در ترجمه بازار


نه تنها متون و مقالات تخصصی در ترجمه‌بازار با کیفیت بالایی برگردان می‌شوند بلکه کتاب و انواع محتواهای دیگر نظیر ویدیو و فایل‌های صوتی تخصصی رشته ژنتیک هم در این مرکز به بهترین شیوه ممکن برگردان می‌شوند.

یکی از مزیت‌های همکاری با ترجمه‌بازار این است که شما از همان ابتدا از زمان قطعی پایان تر جمه مطلع خواهید شد. بسته به حجم و سطحی که می‌خواهید ترجمه در آن انجام شود، زمان مورد نظر برای تحویل آن می‌تواند متفاوت باشد.

قیمت ترجمه ژنتیک تحت تاثیر حجم و سطح کیفیت ترجمه است. با این حال اگر سایت ترجمه‌بازار را برای ترجمه متون تخصصی رشته ژنتیک انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید که بهترین تعرفه‌ها به شما پیشنهاد می‌شود. لذا اگر کیفیت بالا و هزینه پایین برای شما در اولویت قرار دارد، همین حالا از طریق راه‌های ارتباطی که در اختیار دارید با ما تماس بگیرید.

ترجمه کتاب ژنتیک هم انجام می‌دهید؟

بله ترجمه کتاب یکی از خدمات پر مخاطب ماست. مو به موی کتاب توسط برترین مترجم ژنتیک ترجمه می‌شود.

هزینه ترجمه رشته ژنتیک چقدر است؟

این هزینه متغیر بوده و بستگی به تعداد کلمات مقاله ،متن یا کتاب شما دارد.

چطور به کیفیت ترجمه شما اعتماد کنم؟

ترجمه‌های ترجمه بازار دارای 72 ساعت گارانتی هستند. با خیال راحت سفارش بدید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *