ترجمه سوئدی به فارسی و بالعکس با بالاترین کیفیت

سوئد (Sweden)، به سرزمین وایکینگ‌ها خوش آمدید! 

پادشاهی سوئد کشوری در شمال قاره اروپاست که بخش زیادی از جمعیت بیش از 10 میلیون نفری آن در جنوب این کشور سردسیر ساکن هستند. تراکم جمعیت در این کشور به اندازه‌ای کم است که در هر یک کیلومتر مربع تنها 25 نفر زندگی می‌کنند. آب‌وهوا در این کشور به شدت متغیر بوده و از مناطق معتدل سرسبز جنوب این کشور تا شمالی سردسیر و کوهستانی را شامل می‌شود. در این مقاله شما را با زبان سوئدی و نحوه ترجمه آن به فارسی آشنا می‌کنیم.

ترجمه سوئدی

نگاهی کوتاه به زبان سوئدی


زبان سوئدی، زبان مشترک میان دو کشور فنلاند و سوئد است. زبان سوئدی شباهت‌های بسیاری با دیگر زبان‌های منطقه اسکاندیناوی از جمله نروژ و اسکاتلند دارد. این زبان از شاخه زبان‌های ژرمنی شمالی‌ست. زمان شکل‌گیری این زبان را به دوران وایکینگ‌ها نسبت داده‌اند. در سال 1906 و همزمان با شکوفایی عصر سوئدی معاصر، اصلاحات بسیاری در زبان سوئدی شکل گرفت و قوائد نگارشی آن تغییرات عمده‌ای پیدا کرد. پس از سال‌ها کشمکش و عدم پذیرش این زبان به عنوان زبان رسمی کشور، امروزه زبان سوئدی را زبان رسمی سوئد می‌دانیم.

استکهلم پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهرسوئد است که در استانی به همین نام واقع شده. این شهر باستانی با جمعیتی یک میلیون نفری، زمانی میزبان المیپک 1912 بود. استکهلم پایتخت اقتصادی و سیاسی سوئد است که با رشد بسیار مطلوب خود طی سال‌های گذشته یکی از شهرهای با تولید ناخالص داخلی بالا در اروپا شناخته می‌شود. دانشگاه‌های این شهر جزء برترین دانشگاه‌های اروپا هستند که سالانه دانشجویان بسیاری را برای ادامه تحصیل راهی این شهر می‌کنند. آثار باستانی این شهر بیشتر شامل ساختمان‌ها و کاخ‌های قدیمی است که هنوز هم پس از سال‌ها مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد. از جمله این کاخ‌ها میتوان به کاخ استکهلم اشاره کرد که به عنوان اقامتگاه و محل کار پادشاه سوئد استفاده می‌شود. پادشاهی که تنها یک عنوان نمایش‌ست و تصمیم‌گیری در امور کشور با نخست وزیر است.

ترجمه فوری سوئدی به فارسی 


ترجمه زبان سوئدی یکی از زبان‌های پرتقاضا میان تجار، دانشجویان و مهاجرین ایرانی‌ست. برای ترجمه سوئدی به فارسی یا فارسی به سوئدی کافی‌ست به یکی از مترجمین حرفه‌ای این زبان مراجعه کنید. متون قابل ترجمه از زبان سوئدی به فارسی شامل: کتاب، متن، مقاله، فایل صوتی، فیلم، کاتالوگ، بروشور و غیره… است. برای اینکه بتوانید یک ترجمه با کیفیت و تخصصی از سوئدی به فارسی داشته باشید تنها کافی‌ست با ترجمه بازار در ارتباط باشید تا برترین مترجمین زبان سوئدی را در اختیارتان قرار دهیم. ما در ترجمه بازار به صورت فوری متون شما را ترجمه و به صورت تایپ شده در اختیارتان قرار می‌دهیم. تمام مراحل سفارش از زمان ثبت تا تحویل ترجمه به صورت آنلاین قابل انجام است. این یعنی در هرکجایی از دنیا که باشید می‌توانید برای ترجمه سوئدی به فارسی از ترجمه بازار کمک بگیرید تا با تضمین کیفیت در خدمتتان باشیم.

 

ترجمه تخصصی سوئدی به فارسی یا فارسی به سوئدی همینجا!


کشور سوئد از دهه 80 میلادی به یکی از کشورهای مقصد مهاجرت ایرانیان تبدیل شده است. هنوز هم پس از گذشت 40 سال  افراد بسیاری قصد مهاجرت، تجارت یا تحصیل را در این کشور حوزه اسکاندیناوی دارند. امنیت اقتصادی و اجتماعی سوئد دلیل اصلی این اتفاق بوده است. اگر قصد تجارت و مراودات مالی با تجار سوئدی را دارید می‌توانید علاوه بر ترجمه کتبی اسناد و مدارک بازرگانی از سرویس ترجمه همزمان و شفاهی ترجمه بازار کمک بگیرید. 

در ترجمه تخصصی، مترجم از طریق تلفن یا به صورت حضوری مکالمات شما با تجار دیگر را به صورت شفاهی از زبان سوئدی به فارسی و فارسی به سوئدی ترجمه می‌کند. اگر قصد مهاجرت یا تحصیل در سوئد را دارید می‌توانید برای ترجمه با کیفیت و تضمین شده نامه‌ها، مکاتبات و متونی که نیاز به ترجمه رسمی ندارند از مترجمین ترجمه بازار کمک بگیرید.

الـــو ترجمــــه بــــازار؟

ترجمه کتاب سوئدی به فارسی  


ترجمه کتب سوئدی به فارسی یکی از خدمات ترجمه بازار در حوزه ترجمه تخصصی متون است. اگر بخواهید ترجمه دقیقی از کتاب مورد نظرتان داشته باشید کافی‌ست برای ترجمه آن از مترجمی حرفه‌ای کمک بگیرید. مترجمی که با تجربه زیاد در شناخت زبان سوئدی و قواعد نگارشی، ترجمه کاملا دقیقی از سوئدی به فارسی را به ارمغان خواهد آورد. در ترجمه بازار ترجمه کتاب سوئدی به فارسی به صورت تضمینی انجام می‌شود و متن ترجمه شده 100 گارانتی ترجمه خواهد بود اگر پس از تحویل با مشکلی مواجه شدید بطور قطع مشکل را برطرف خواهیم نمود.

 

برخی از سوالات شما در مورد ترجمه زبان سوئدی به فارسی


قیمت ترجمه سوئدی در ترجمه بازار چقدر است؟

تعرفه ترجمه سوئدی در ترجمه بازار به گونه‌ای تعیین شده تا هزینه انجام سفارشات مشتریان به کمترین میزان ممکن برسد. همچنین محاسبه هزینه بر اساس تعداد کلمات و نوع متن مشخص خواهد شد.

آیا کتاب سوئدی را به فارسی ترجمه می‌کنید؟

تیم مترجمین سوئدی ترجمه بازار آمادگی دارد تا انواع مقالات با موضوعات مختلف، اسناد، کتاب و هر متن دیگری را برای شما ترجمه نماید.

چگونه می‌توان از کیفیت ترجمه مطمئن شد؟

اول از همه متن شما بر اساس موضوع به مترجمی داده می‌شود که در همان موضوع تسلط یا تحصیلات آکادمیک داشته باشد. همچنین می‌توانید ترجمه عبارات را در هنگام انجام سفارش با مترجم کنترل کنید.

ترجمه انواع فایل‌ها و فرمت‌ها​

ترجمه سوئدی یکی از نیازهای شرکت‌ها و تجاریست که برای تجارت با این کشور حوزه اسکاندیناوی دست به کار شده‌اند. ترجمه بازار با فراهم آوردن شرایط کار حرفه‌ای توانسته است معدود مترجمین این زبان را در کنار خود داشته و با کیفیت‌ترین ترجمه را در اختیار شما قرار دهد. برای ثبت سفارش می‌توانید وارد شوید.

قیمت ترجمه سوئدی به فارسی و بالعکس

این ترجمه نیاز به مترجمینی حرفه‌ای دارد. چنین مترجمینی بسیار محدود و انگشت شمار هستند. همین موضوع قیمت ترجمه سوئدی را با کمی افزایش مواجه خواهد کرد اما در ترجمه بازار چنین مترجمینی با آغوش باز پذیرای شما هستند تا متنی تخصصی و بدون ایراد را تحویل شما دهند. قیمت ترجمه سوئدی به فارسی یا بالعکس بر اساس سه فاکتور سرعت، کیفیت و تعداد کلمات مشخص می‌شود. هرچه متن شما طولانی‌تر و سرعت ترجمه ما بالاتر باشد هزینه نهایی بیشتر خواهد شد.

ترجمه سوئدی

ترجمه فارسی به سوئدی

ترجمه سوئدی

ترجمه سوئدی به فارسی

5/5 - (14 امتیاز)