ترجمه زبان شناسی

رشته زبان شناسی از رشته‌های دشوار و پیچیده علوم انسانی است که تحقیق و تحصیل در آن به دلیل سر و کار داشتن با ماهیت پیچیده و کارکردهای فراوان زبان دشواری‌های خاصی دارد. حال اگر نیاز به ترجمه زبان شناسی داشته باشید این دشواری دو چندان خواهد شد.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

تأثیرات غیرزبانی آموزش تغییر زبان

چکیده

چه رابطه‌ای بین مکانیسم‌های کنترل زبان دو زبانه (BLC) و فرایندهای کنترل اجرایی (EC) در حوزه عمومی وجود دارد؟ آیا این دو حوزه در برخی از سازوکارها مشترک هستند؟ در اینجا، ما یک رویکرد جدید به این سوال داریم، و بررسی می‌کنیم که آیا آموزش کوتاه مدت تغییر زبان باعث بهبود عملکرد تغییر زبان غیرزبانی می‌شود. دو گروه دوزبانه در دو پروتکل مختلف اختصاص داده شدند. یک گروه در تغییر زبان آموزش دیده بودند (گروه آموزش وظیفه تغییر) گروه دیگری در مورد نامگذاری عکس زبان بلوک بندی شده و سپس آموزش دیده شدند (گروه آموزش تک بلوکی). هر دو گروه یک وظیفه سوئیچینگ غیرزبانی و زبانی را قبل (پیش از آموزش) و بعد از آموزش (پساآموزش) انجام دادند. هزینه‌های سوئیچ (تغییر) غیرزبانی و زبانی برای دوره آموزش نسبت به گروه آموزش تک بلوکی از قبل به بعد از آموزش به میزان بیشتری کاهش می‌یابد. در مقابل، هزینه‌های آمیخته کاهش مشابهی را برای هر دو گروه نشان داد. این نشان می‌دهد که آموزش کوتاه مدت تغییر زبان می‌تواند برای زیر مکانیسم‌های خاصی به حوزه غیرزبانی انتقال یابد.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

ترجمه مقاله رشته زبان شناسی


زبان‌شناسان و اساتیدی که در این حوزه فعالیت می‌کنند گاهاً به برگردان برخی از مقالات این رشته نیاز پیدا می‌کنند که یافتن یک مرکز تخصصی که برای برگردان چنین مقالاتی از فارغ التحصیلان همین رشته استفاده کند، کاری بسیار سخت می‌باشد. ترجمه بازار برای ترجمه مقاله دانشجویان عزیز گارانتی 72 ساعته در نظر گرفته است.

ترجمه تخصصی رشته زبان شناسی از فارسی به انگلیسی


برای تر‌جمه مقاله زبان‌شناسی مترجمین بایستی با علوم زبان‌شناسی مختلف نظیر آموزش زبان، مترجمی زبان، دستور زبان و معانی واژگان بسیار آشنایی داشته باشند و این امر دشواری خاصی را برای تر‌جمه این رشته ایجاد نموده است. خوشبختانه در ترجمه بازار برگردان فارسی به انگلیسی چنین مقالاتی به راحتی و با کیفیت بالایی انجام می‌گیرد.

برگردان کتاب و انواع محتوای تخصصی رشته زبان‌شناسی فقط در ترجمه‌بازار


نه تنها متن و مقاله تخصصی بلکه ترجمه کتاب در رشته زبان شناسی در ترجمه بازار با کیفیت و هزینه مقرون به صرفه‌ای انجام می‌گیرد. برای برگردان کتب خود نیازی نیست همه هزینه آن را همان ابتدا واریز کنید. ترجمه‌بازار از کارشناسان ارشد و دارندگان مدرک دکترا در رشته‌های مختلف مرتبط با زبان و زبان‌شناسی برای تکمیل کادر مترجمین زبان‌شناسی خود و ترجمه تخصصی زبان‌شناسی استفاده نموده است. پس اگر کیفیت و هزینه پایین برای شما مهم است، همین حالا از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید. اگر از دوستانتان کسی را می‌شناسید که نیاز به ترجمه مقالات علوم انسانی داشته باشد، حتما مارا معرفی کنید.

پرداخت هزینه ترجمه به صورت اقساطی امکان پذیر است؟

بله می‌توانید بخشی از هزینه را در ابتدا و باقی مانده را در زمان اتمام کار ترجمه پرداخت کنید

آیا ترجمه رشته زبان شناسی گارانتی دارد؟

بله پس از اتمام ترجمه به مدت 72 ساعت گارانتی دارد

به چه زبان‌هایی ترجمه می‌کنید؟

تمام مقالات رشته‌های دانشگاهی از 15 زبان پرکاربرد به زبان فارسی ترجمه می‌شوند

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *