ترجمه فرانسوی به فارسی

فرانسه (République française)، به سرزمین خروس‌ها خوش آمدید! 

امروزه با گسترده شدن روابط بین کشورها، ترجمه نیز اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. از جمله زبان‌هایی که تحت تاثیر این روابط قرار گرفته‌اند زبان فرانسوی است. دانشجویان، محققین، مدیران کسب و کار و علاقه‌مندان مهاجرت به کشورهای فرانسوی زبان، از جمله افرادی هستند که نیاز به ترجمه فرانسوی دارند. اگر شما هم قصد ترجمه فرانسوی متون فارسی را دارید و قصد برقراری ارتباط با فرانسوی‌ها را دارید، می‌توانید از خدمات سایت ترجمه بازار کمک بگیرید. ما در سایت خدماتی را قرار داده‌ایم که مشتریان عزیز هیچ محدودیتی برای ترجمه متون به فرانسوی نداشته باشند.

 

ترجمه فرانسوی

ترجمه زبان فرانسوی


زبان فرانسوی یک زبان هندواروپایی از خانوادهٔ زبان‌های رومی است که ۱۳۶ میلیون گوینده در جهان دارد. زبان فرانسه علاوه بر فرانسه در شمال آفریقا و آفریقای مرکزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. زبان فرانسوی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد و زبان کاری اتحادیه اروپاست . فرانسوی زبان رمان‌های عاشقانه و کتب علمی‌ست که سال‌ها در کتابخانه‌های بزرگ جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین پس از انگلیسی، یکی از مهم‌ترین زبان‌های دیپلماتیک به‌شمار می‌رود.

پاریس پایتخت فرانسه و با جمعیت بیش از 12 میلیون نفری پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است. این شهر قرن 17همی یکی از مراکز مهم مالی ، دیپلماسی ، تجارت ، مد ، غذا ، علوم و هنرهای نمایشی اروپا است. هزینه‌های زندگی در این شهر اروپایی به حدی بالاست که این شهر را بعد از سنگاپور در رتبه دوم گرانقیمت‌ترین شهرهای جهان قرار داده است. پاریس متشکل از ساختارهای متحدالشکل راه آهن ، بزرگراه و حمل و نقل هوایی است که توسط دو فرودگاه بین المللی انجام می شود.بیش از 100 سال از تاسیس متروی پاریس می‌‌گذرد و پس از متروی مسکو دومین سیستم متروی شلوغ دنیاست.  پاریس به دلیل موزه‌ها و بناهای دیدنی که به وفور در آن دیده می‌شود زبانزد است. موزه لوور با بازدید بیش از 20 میلیون بازدیدکننده در سال یکی از آثار مشهور این شهر است

ترجمه فرانسوی

ترجمه فرانسوی به فارسی


ترجمه فوری متون بسیاری از قبیل: ترجمه کاتالوگ، بروشور، وب سایت، کتاب، فیلم، مقاله، فایل صوتی یا موارد دیگر… ترجمه این متون نیاز به تخصص و سرعت در ترجمه دارد. ترجمه فرانسوی اغلب برای اموری مثل مهاجرت(آشنایی با کشور اذربایجان)، تجارت(صادرات و واردات)،  تحصیلات تکمیلی(ترجمه مقالات یا کتب) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرویس ویژه اشخاص یا شرکت‌هایی است که نیاز به ترجمه متون فرانسوی به فارسی یا فارسی به فرانسوی دارند. اگر قصد مهاجرت یا فعالیت اقتصادی در کشور فرانسه را دارید باید بدانید که برای ترجمه مکاتبات خود حتما نیاز به یک مترجم حرفه‌ای و مسلط به زبان فرانسه دارید. ترجمه دقیق این مکاتبات تضمین کننده آینده شغلی شما در کشور آذربایجان خواهد بود.

 

ترجمه تخصصی فرانسوی به فارسی همینجا!


سایت ترجمه بازار برای اینکه لیست خدماتش را به مشتریان عزیز کامل کند، ترجمه فرانسوی را نیز در نظر گرفته است. افرادی که قصد ترجمه متون فرانسوی را دارند، بدون هیچ مشکلی می‌توانند از خدمات ما کمک بگیرند. مهم نیست که قصد ترجمه متون فرانسوی در چه سطحی دارید؛ زیرا ما این کار را به صورت تخصصی برای شما انجام می‌دهیم.

ترجمه متن فرانسوی به فارسی


این روش ترجمه فرانسوی یکی از مهمترین نیازهای مشتریان عزیز است. اگر یک متن فرانسوی در اختیار دارید، به فکر ترجمه تخصصی زبان فرانسه به فارسی هستید، می‌توانید از مترجمان حرفه‌ای ترجمه بازار کمک بگیرید. بسیاری از دانشجویان ایرانی، به خصوص آن‌هایی که در رشته‌های هنری فعالیت دارند، به این نوع ترجمه نیاز بسیاری پیدا می‌کنند. از مقالات هنری و آثار ادبی فرانسوی که ترجمه هر یک کار بسیار مشکل و زمان بری محسوب می‌شود.

طبیعی است که این افراد در طول تحصیل خود و تکمیل پایان نامه، نیاز بسیاری به ترجمه فارسی مقالات فرانسوی نیاز پیدا کنند. کافیست که انجام این کار به صورت غیر تخصصی انجام شود تا در پایان به نتیجه مطلوبی نرسید. ما در تیم مترجمان سایت خود افرادی را داریم که در زمینه ترجمه متون فرانسوی به فارسی تخصص بالایی دارند. به همین دلیل ترجمه مقالات فرانسوی به فارسی به صورت تخصصی را در لیست خدمات سایت قرار داده‌ایم.

الـــو ترجمــــه بــــازار؟

ترجمه فارسی به فرانسوی


اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور فرانسه را دارید یا می‌خواهید کسب و کارتان به این کشور برسد، باید به فکر ترجمه مقالات تحقیقاتی یا بروشور خود به این زبان شاعرانه باشید. شاید در نگاه اول انجام چنین کاری سخت به نظر برسد، اما ما در ترجمه بازار این کار را به صورت تخصصی و با تیم حرفه‌ای مترجمین زبان فرانسه خود انجام می‌دهیم. با استفاده از سایت ترجمه بازار، متون فرانسوی شما خیلی سلیس و روان به زبان فرانسوی ترجمه می‌شود.

حالا که با یکی از خدمات سایت ترجمه بازار آشنا شدید، می‌توانید متون فرانسوی خود را به ما بسپارید. کافیست متن مورد نظر را در اختیار ما قرار دهید تا محاسبه هزینه برای شما انجام شود. پس از محاسبه هزینه خواهید دید که چگونه متن شما از فرانسوی به فارسی و فارسی به فرانسوی با کمترین هزینه ممکن آن هم به صورت آنلاین ترجمه می‌شود.

این زبان فرانسوی‌ست. زبان فرانسوی برگرفته از زبان رومیان باستان و در منطقه تاریخی به نام گال که امروز فرانسه نامیده می‌شود شکل گرفته است. فرانسوی در بیش از 29 کشور که در تمام قاره‌ها پراکنده هستند صحبت می‌شود. علاوه بر این کشورها، چندین کشور دیگر زبان فرانسوی را به لیست زبان‌های آموزشی خود افزوده اند. برای ترجمه زبان فرانسوی به فارسی باید از مترجمینی کمک بگیرید که توانایی ترجمه روان این زبان بین‌المللی را داشته باشند. ما در ترجمه بازار چنین افرادی را در کنارمان داریم تا با خیال راحت متن فرانسوی را به فارسی ترجمه کنند.

بله

Oui (وی)

لطفا

S’il vous plaît (سیل وو پله)

متشکرم

Merci (مِقسی)

خیلی متشکرم

Merci Beaucoup (مقسی بُکو)

ببخشید

Pardon (پَقدُن)

نه

Non (نون)

من را ببخشید

Excusez-moi (اکسکوزه موآ)

البته، حتما

Bien sûr (بیِن سوق)

متأسفم

Je suis désolé (ژو سوئی دِسولی)

خواهش می‌کنم

Je vous en prie (ژو وو زانپخی – حروف ن و پ به‌صورت ساکن تلفظ می‌شوند)

اسم شما چیست؟

Comment tu t’appelles (کُما توو تَپِل؟)

اسم من … است.

Je m’appelle (ژو مَپِل …)

نمی‌دانم

Je ne sais pas (ژو نو سه پَه)

من یک سؤال دارم

J’ai une question (ژه اون کِستیون)

می‌توانید انگلیسی صحبت کنید؟

Parlez-vous anglais (پَقله وون گِله؟)

ترجمه کتاب فرانسوی


ادبیات فرانسه مملو آثار شاخصی‌ست که به زبان‌های مختلف ترجه شده است. طی سال‌های گذشته آثار ادبی فرانسوی زبان بیشترین تعداد برندگان جایزه نوبل را به خود اختصاص داده‌اند. به دلیل پراکندگی فرانسوی زبان‌ها در تمام نقاط دنیا، آثار ادبی شاخصی از این زبان را در تمام قاره‌های جهان می‌یابیم. این ادبیات با برانگیختن غرور ملی فرانسویان طی سال‌‌ها جزء تاثیرگذارترین آثار ادبی اروپا به حساب می‌آیند. ترجمه کتاب فرانسوی به فارسی یکی از خدمات تخصصی ترجمه بازار به متقاضیان است.

اگر قصد ترجمه کتاب فرانسوی به فارسی یا بالعکس را دارید می‌توانید ار مترجمین مجرب ترجمه بازار کمک بگیرید.

ترجمه انواع فایل‌ها و فرمت‌ها​

ترجمه سازمانی طیف وسیعی از انواع ترجمه را شامل می‌شود که نمونه‌هایی از آن را مشاهده می‌کنید. اگر شرکت تجاری هستید که با شرکای فرانسوی خود در حال مذاکره هستید کافی‌ست برای ترجمه متون خود از ترجمه بازار کمک بگیرید. مترجمین ترجمه بازار با تسلط کافی بر زبان فرانسوی و قوائد و اصطلاحات بازرگانی این زبان می‌توانند ترجمه‌ای بدون ایراد و روان را برای شما انجام دهند.

ثبت سفارش ترجمه فرانسوی در ترجمه بازار


برای ثبت سفارش ترجمه فرانسوی به فارسی یا بالعکس از سه روش می‌توانید اقدام نمایید:

  1. ثبت سفارش از طریق واتساپ و تلگرام
  2. ثبت سفارش از طریق چت آنلاین با کارشناس
  3. ثبت سفارش از طریق پر کردن فرم آنلاین

پس از اینکه سفارش خود را ثبت کردید طی حداکثر یک ساعت آینده برآورد قیمت ترجمه به صورت پیش فاکتور برایتان ارسال می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت آن، فرایند ترجمه را آغاز و پس از طی مدت زمان لازم، فایل ترجمه شده را دریافت کنید. تمام مراحل ترجمه به صورت آنلاین انجام می‌شود و در هیچ مرحله نیاز به مراجعه حضوری نیست. پس در هر کجای ایران که هستید می‌توانید درخواست ترجمه متن فرانسوی به فارسی بدهید. هموطنان خارج از کشور نیز می‌توانند سفارش ترجمه خود را از همین طریق ثبت کنند.

برخی از سوالات شما در مورد ترجمه زبان فرانسوی به فارسی


قیمت ترجمه فرانسوی در ترجمه بازار چقدر است؟

تعرفه ترجمه فرانسوی در ترجمه بازار به گونه‌ای تعیین شده تا هزینه انجام سفارشات مشتریان به کمترین میزان ممکن برسد. همچنین محاسبه هزینه بر اساس تعداد کلمات و نوع متن مشخص خواهد شد.

آیا کتاب فرانسوی را به فارسی ترجمه می‌کنید؟

تیم مترجمین فرانسوی ترجمه بازار آمادگی دارد تا انواع مقالات با موضوعات مختلف، اسناد، کتاب و هر متن دیگری را برای شما ترجمه نماید.

چگونه می‌توان از کیفیت ترجمه مطمئن شد؟

اول از همه متن شما بر اساس موضوع به مترجمی داده می‌شود که در همان موضوع تسلط یا تحصیلات آکادمیک داشته باشد. همچنین می‌توانید ترجمه عبارات را در هنگام انجام سفارش با مترجم کنترل کنید.

قیمت ترجمه فرانسوی به فارسی و بالعکس

قیمت ترجمه فرانسوی به فارسی در ترجمه بازار بر اساس سه ویژگی مهم تعیین می‌شود. مهمترین ویژگی تعداد کلمات متن مورد نظر است که طبق جدول زیر قیمت ترجمه هرکلمه مشخص شده است. ویژگی بعدی سرعت ترجمه است که به صورت عادی، نیمه فوری، فوری و فوق فوری قیمت‌گذاری می‌شود. ویژگی بعدی کیفیت ترجمه است که به دلیل ماهیت تخصصی زبان روسی از دو کیفیت نقره‌ای و طلایی استفاده می‌شود تا در نهایت متن ترجمه شده با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار گیرد.

ترجمه زبان فرانسه

فارسی به فرانسوی

ترجمه زبان فرانسه

فرانسوی به فارسی

5 پاسخ

  1. کتابی از فرانسه اوردم و میخوام به فارسی ترجمه کنید شرایطش چجوریه؟

    1. باید فایل ورد یا فایل اسکن شده کتاب را برای ما از طریق فرم ثبت سفارش ارسال کنید تا برآورد زمان و قیمت انجام شود.

  2. شرکت ما یک مجموعه بازارگانی هست و نیاز به مترجم شفاهی فرانسوی داریم.لطفا هزینه و شرایط را بفرمایید

    1. برای استعلام مترجم شفاهی لطفا با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (37 امتیاز)