ترجمه تخصصی چینی به فارسی و فارسی به چینی

چین (PRC)، به سرزمین چشم بادامی‌ها خوش آمدید! 

چینی زبان رسمی یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا است که در کشور سنگاپور و تایوان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به لطف تجارت گسترده‌ای که کشور چین با سایر کشورهای دنیا دارد، این زبان به یکی از پرکاربردترین راه‌های ارتباطی بین افراد تبدیل شده است. ایران و چین جزو بزرگترین شرکای تجاری یکدیگر هستند و سالانه میلیاردها دلار تجارت خارجی بین این دو کشور انجام می‌شود. به همین دلیل بسیاری از تجار ایرانی به ترجمه چینی به فارسی یا فارسی به چینی نیاز پیدا می‌کنند. اگر شما هم به واسطه کسب و کارتان با این زبان مشکل سر و کار دارید، خدمات ترجمه بازار را از دست ندهید.

ترجمه چینی

نگاهی کوتاه به زبان چینی


زبان چینی به دلیل جمعیت بالای این کشور، به زبانی تبدیل شده که بیشترین مخاطبان را دارد. در دنیا بیش از 800 میلیون نفر هستند که به زبان چینی صحبت می‌کنند و این آمار باعث شده تا چینی در دسته 5 زبان پر مخاطب دنیا قرار بگیرد. همچنین اگر تمام گویش‌های زبان چینی در این آمار شرکت داده شوند، تعداد افرادی که به چینی صحبت می‌کنند به بیش از یک میلیارد و دویست میلیون نفر خواهد رسید.

شهر پکن پایتخت چین و پرجمعیت‌ترین پایتخت جهان است. این شهر شمالی چین از مراکز بزرگ فرهنگی، اقتصادی و علمی جهان است که بزرگترین شرکت‌های اقتصادی دنیا در این شهر دفتر و نمایندگی دارند. شاید به نوعی بتوان پکن را پایتخت میلیاردرهای جهان نامید. چون بیشترین میلیاردرهای جهان در این شهر ساکن هستند. رشد اقتصادی این منطقه از شرق آسیا بسیار چشم‌گیر بوده و روزانه میلیون‌ها سفر اقتصادی به این شهر پرجمعیت انجام می‌شود. سرویس حمل و نقل درون و برون‌ شهری پکن از جمله سیستم‌های پر ترافیک شهری‌ست به طوری که متروی پکن پرترافیک‌ترین و طولانی‌ترین مترو جهان است.

ترجمه فوری زبان چینی در مهاجرت به این کشور


بخش زیادی از واردات و صادرات کالا به کشور از مبدا چین انجام می‌شود. به همین دلیل تسلط بر زبان چینی یکی از مهمترین کارهای تجار ایرانی است. اما سختی زبان چینی و عدم تسلط اغلب تجار به این زبان ما را بر آن داشت تا با استخدام مترجمین کارآزموده و مجرب نسبت به برطرف نمودن این ضعف اقدام کنیم. به همین دلیل از شما تجار ایرانی می‌خواهیم در مکاتبات و مکالمات خود با شرکای چینی از ترجمه تخصصی به صورت همزمان یا تلفنی استفاده کنید.

در این بین خانواده‌های نیز هستند که قصد مهاجرت به چین را دارند. این افراد نیز می‌توانند برای ترجمه فوری مدارک اسناد یا مکاتبات خود از مترجم چینی ترجمه بازار استفاده کرده و با خیالی آسوده قدمی محکم در مهاجرت بردارند. به یاد داشته باشید بسیاری از افراد در این مسیر خواسته یا ناخواسته از مترجم آنلاین مثل مترجم گوگل استفاده کردند و نتایج جبران ناپذیری را به همراه داشته است.هرگز برای هزینه‌ای کمتر آینده کاری و زندگی خود را تحت تاثیر قرار ندهید.

 

ترجمه تخصصی چینی به فارسی همینجا!


 

از گویش زبان چینی که گذر کنیم، به حروف الفبای آن می‌رسیم که در نوع خودش بسیار جالب است. زبان چینی حدود 50 هزار کاراکتر دارد که امروزه فقط 2 تا 3 هزار از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. باید بدانید که زبان چینی تاریخی 3 هزار ساله دارد که توجه هر کسی را به خودش جلب می‌کند.

اگر قصد تجارت و مراودات مالی با تجار آذربایجانی را دارید می‌توانید علاوه بر ترجمه کتبی اسناد و مدارک بازرگانی از سرویس ترجمه همزمان و شفاهی کمک بگیرید. در این ترجمه، مترجم از طریق تلفن یا به صورت حضوری مکالمات شما با تجار دیگر را به صورت شفاهی ترجمه می‌کند.

الـــو ترجمــــه بــــازار؟

ترجمه متون فارسی به چینی


صاحبان کسب و کاری که با کشور چین معاملات زیادی دارند، بدون شک به این نوع ترجمه نیاز پیدا خواهند. برای مثال یک قرارداد بین المللی که به زبان چینی نوشته شده، باید به بهترین شکل ممکن ترجمه شود. طبیعی است که ترجمه اشتباهی چنین مطلب مهمی ممکن است زیان‌های مالی سنگینی را به فرد وارد کند.

همچنین بسیاری از دانشجویان یا محققان ایرانی از متون علمی این کشور برای انجام کارهای مهمی مثل پایان‌نامه یا تحقیقات علمی استفاده می‌کنند. ممهم نیست که قصد ترجمه چینی در چه سطحی را دارید؛ زیرا ما این متون را به صورت تخصصی برای شما ترجمه می‌کنیم.

ثبت سفارش ترجمه چینی 


اگر قصد ترجمه متون چینی را دارید هیمن حالا از طریق وب سایت ترجمه بازار اقدام به ثبت سفارش کنید. در تیم مترجمان ترجمه بازار افرادی حضور دارند که چند سالی است در ترجمه زبان چینی فعالیت می‌کنند. تجربه و مهارت بالای این افراد کیفیت ترجمه سفارش شما را تضمین می‌کند. برای ثبت سفارش می‌توانید از سه روش زیر استفاده کنید:

  1. سفارش از طریق واتساپ و تلگرام
  2. سفارش از طریق چت آنلاین
  3. سفارش از طریق فرم ثبت سفارش 

پس از ارسال فایل موردنظرتان، ترجمه آن به صورت کاملا تخصصی توسط مترجمین زبان چینی انجام و در موعد مقرر برایتان ارسال می‌شود. 

زبان چینی زبانی‌ست که جمعیتی حدودا 16 درصدی از کره زمین به این زبان متنوع سخن می‌گویند. این زبان شرق آسیایی دارای گویش‌های متنوعی از جمله ماندارین، مین، وو و یوئی است که محبوب‌ترین آن گویش ماندارین است که حدود 800 میلیون نفر از جمعیت این کشور به این نوع گویش سخن می‌گویند. بسیار جالب است تا بدانید هیچ کدام از این گویش‌ها درک متقابلی از هم ندارند. اولین شواهد مکتوب از زبان چینی به 3000 سال پیش بر می‌گردد. زبان‌ شناسان در دسته‌بندی این زبان از چینی کهن، چینی میانه و چینی کلاسیک نام می‌برند.

ترجمه چینی

ترجمه کتاب از زبان چینی به فارسی  


ترجمه چینی کتاب به فارسی از از فارسی به انگلیسی یکی از خدمات مورد نیاز این روزهای بخش‌های فرهنگی و علمی-پژوهشی ایران است. تمدن چند هزار ساله چینی‌ها و تمدن غنی مردم ایران زمین اهمیت مراودات فرهنگی میان این دو کشور را دوچندان کرده است. ترجمه کتاب‌هایی از تاریخ و تمدن چینی، طب چینی و کتب اقتصادی این زبان شرق اسیا طی دو دهه گذشته بسیار بر سر زبان های افتاده است. ترجمه بازار به پشتوانه مترجیمن تخصصی چینی آشنا با ترجمه زبان چینی آماده ترجمه کتاب از زبان چینی به فارسی یا فارسی به چینی هستند. کافی‌ست تا در زامان کوتاهی سفارش خودرا ثبت کنید و از یک ترجمه تخصصی و ضمانت شده لذت ببرید

ترجمه زبان ماندارین به فارسی


زبان چینی از دو گویش اصلی ماندارین و کانتونسی تشکیل شده است. زبان ماندارین بیشترین کاربرد را میان چینی زبان‌ها دارد و به دلیل قواعد نوشتاری به عنوان گویش استاندارد و اصلی زبان چینی انتخاب شده است. بیش از یک میلیارد نفر به زبان ماندارین صحبت می‌کنند. اگر بخواهید متن ماندارین را به فارسی ترجمه کنید و از تجربه کافی برخوردار نباشید بدون شک متنی درهم ریخته و بی معنی خواهید داشت. دلیل اصلی این اتفاق این است که متون ماندارین روی مفهوم کلمات متمرکز است و اگر به صورت کلمه به کلمه ترجمه شود در نهایت جمله‌ای بی معنی خواهد شد. پس لازم است که از یک مترجم مجرب برای ترجمه زبان ماندارین استفاده کنید.

ترجمه انواع فایل‌ها و فرمت‌ها​

ترجمه سازمانی یکی از خدمات ویژه شرکت‌های بازرگانی‌ست که با شرکای چینی خود در حال مذاکره کتبی یا تلفنی هستند. مترجمین تخصصی ترجمه بازار با تسلط بر زبان چینی کمک بسیار زیادی به پیشبرد مذاکرات شما با شرکای چینی خواهند کرد لذا پیشنهاد ما استفاده از مترجمین چینی ترجمه بازار است.

برخی از سوالات شما در مورد ترجمه چینی به فارسی


قیمت ترجمه چینی در ترجمه بازار چقدر است؟

تعرفه ترجمه چینی در ترجمه بازار به گونه‌ای تعیین شده تا هزینه انجام سفارشات مشتریان به کمترین میزان ممکن برسد. همچنین محاسبه هزینه بر اساس تعداد کلمات و نوع متن مشخص خواهد شد.

آیا کتاب چینی را به فارسی ترجمه می‌کنید؟

تیم مترجمین ترکی ترجمه بازار آمادگی دارد تا انواع مقالات با موضوعات مختلف، اسناد، کتاب و هر متن دیگری را برای شما ترجمه نماید.

چگونه می‌توان از کیفیت ترجمه مطمئن شد؟

اول از همه متن شما بر اساس موضوع به مترجمی داده می‌شود که در همان موضوع تسلط یا تحصیلات آکادمیک داشته باشد. همچنین می‌توانید ترجمه عبارات را در هنگام انجام سفارش با مترجم کنترل کنید.

قیمت ترجمه چینی در ترجمه بازار + تخفیف

قیمت ترجمه زبان چینی در ترجمه بازار بر اساس تعداد کلمات متن یا مقاله شما تعیین می‌شود. یعنی اینکه هر کلمه یک قیمتی دارد. پس از شمارش تعداد کلمات برآور قیمت انجام خواهد شد. اگر نیاز به ترجمه فوری نداشته باشید هزینه ترجمه به صورت پایه در نظر گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است قیمت ترجمه متون چینی در ترجمه بازار با تخفیف محاصبه خواهد شد. هرچه تعداد کلمات شما بیشتر باشد مبلغ پرداختی کمتر خواهد شد (در این حالت تخفیف حجمی لحاظ می‌گردد). برای ثبت سفارش ترجمه کلیک کنید.

ترجمه چینی

فارسی به چینی

ترجمه چینی

چینی به فارسی

5/5 - (12 امتیاز)