ترجمه وب سایت , ترجمه محتوای وب سایت

خدمات ترجمه وب سایت یا ترجمه محتوای وب سایت، برای مالکین وب سایت های سازمانی و شخصی که در حال توسعه محصولات خود به روش های الکترونیکی و استفاده از دنیای وب هستند ارائه می شود. بدون شک توسعه کسب و کار در فضای اینترنت به خارج از مرزهای کشور نیازمند برقراری ارتباط و ارائه دقیق اطلاعات محصول به مشتریان در خارج از کشور می باشد. ترجمه بازار جهت ترجمه محتوای وب سایت شما به بهترین شکل راهکارهای سازمانی نوینی را ارائه داده است.

انواع خدمات ترجمه وب سایت در ترجمه بازار شامل موارد زیر هستند :

تهیه و تبدیل محتوای وب سایت

برای این کار شما می توانید وب سایت یا وب سایت های مشابه مورد نظر خود به سایر زبان ها را به ما معرفی نمائید تا محتوای وب سایت شما را برای طراحی یک وب سایت فارسی مناسب از این سایت استخراج نمائیم و در اختیار شما قرار دهیم.

این نوع از خدمات همچنین برای وب سایت هایی نظیر وب سایت های علمی و خبری که همه روزه مطالب زیادی را از دنیای اینترنت جمع آوری می نمایند و در اختیار مخاطب قرار می دهند، مفید است.

ایجاد زبان های دیگر برای وب سایت شما

در این نوع از خدمات شما وب سایت خود را به ما معرفی می کنید و زبان درخواستی خود را اعلام می نمائید و ما با توجه به اصطلاحات تخصصی زمینه کاری شما نظیر اصطلاحات متداول تجاری و فنی و مهندسی، محتوای سایت شما را به زبان های دیگر ترجمه می کنیم تا مشتریان خارج از مرزهای کشور نیز ارتباط مناسبی با سایت شما برقرار کنند.

پیشنهاد ما به غیر از زبان انگلیسی، استفاده از زبان های کشورهای همسایه ایران می باشد؛ در ترجمه بازار ترجمه زبان های عربی و ترکی استانبولی نیز به شکل تخصصی به این منظور ارائه می گردد.

تعرفه ترجمه وب سایت

تعرفه این خدمات به صورت توافقی و بر حسب تعداد زبان های مورد نیاز، سطح تخصصی محتوای وب سایت و کیفیت و زمانبندی درخواستی شما تعیین می گردد.

برای سفارش این خدمات می توانید از چهار روش استفاده نمائید:

– استفاده از فرم ثبت سفارش و انتخاب زبان مورد نظر و شرح خدمات ترجمه مورد نیاز در قسمت توضیحات (برای سفارش کلیک کنید.)

– استفاده از فرم ارتباط با ما در سایت ترجمه بازار

– برقراری تماس تلفنی با شماره های تماس مرکز و شرح خدمات ترجمه مورد نیاز

– مکاتبه با ایمیل tarjomebazar@gmail.com در مورد خدمات ترجمه مورد نیاز

5/5 - (5 امتیاز)