تولید محتوای متنی

تولید محتوای سئو شده و با کیفیت می‌تواند تضمینی برای ارتقاء رتبه شما در گوگل باشد. به همین دلیل یکی از اهداف کسب و کارهای اینترنتی، تولید محتوا به شکلی کاملا حرفه‌ای و اصولی است. ترجمه بازار برای تولید چنین محتوایی از کارشناسان تولید محتوا و آشنا با اصول نگارش کمک می‌گیرد. شماهم می‌توانید ما آماده همراهی شما در این مسیر هستیم…

هر کلمه کلیدی را با خط تیره از هم جدا کنید

هر توضیحی که به ما در تولید محتوای بهتر کمک کند

اگر فایلی ضمیمه دارید اینجا آپلود کنید

مراحل سفارش تولید محتوا در ترجمه بازار

ثبت سفارش تولید محتوا

پرداخت صورت حساب

تولید محتوا

بازبینی محتوا

تحویل به مشتری

تولید اصولی محتوای متنی

روزهایی که با تولید هر نوع محتوایی می‌توانستیم به صفحه اول گوگل برسیم رو به پایان است. دیگر محتوایی شایسته حضور در رتبه‌های برتر گوگل است که اصولی نگارش شده باشد. برای تولید محتوای متنی که یکی از کاربردی‌ترین انواع محتواست، باید با اصول آن آشنا باشید. اصولی که بر اساس رفتار مخاطب پدید می‎‌آید. محتوایی که اطلاعات کاملی در اختیار مخاطب می‌گذارد و به نوعی او را میخ‌کوب می‌کند. این همان محتوایی است که با رعایت تمام اصول نگارشی و سئو نوشته شده است. کارشناسان ترجمه بازار این توانایی را دارند تا با تولید محتوای متنی و تدوین استراتژی محتوا ، شما را تا رسیدن به رتبه‌های برتر نتایج گوگل همراهی کنند.

ترجمه تخصصی متون

انواع نگارش محتوا

برای تولید این نوع محتوای متنی، از منابع مطالعاتی غیرفارسی استفاده می‌شود. نویسنده با بررسی این منابع و ترجمه آن‌ها محتوای متنی نهایی را تولید می‌کند. از ویژگی‌های این نوع محتوای متنی، بکر بودن محتوا و از معایب آن، روان نبودن متن است.

محتوای تالیفی نوعی از محتواست که نویسنده با مطالعه منابع فارسی یا غیرفارسی نگارش می‌کند. آمیختگی اطلاعات کسب شده با دانش و تجربه شخصی نویسنده، محتوای خواهد بود که حاصل قلم اوست. این نوع محتوا پرطرفدارترین نوع نگارش محتوا است.

نویسنده برای تولید محتوای بازنویسی شده به حفظ ساختار و مفهوم متن اصلی وفادار است و تنها کلمات اصلی را با تغییراتی به جمله‌بندی‌های جدید تبدیل می‌کند. محتوای بازنویسی صرفا متن رو به شکلی دیگر برای مخاطب بازگو می‌کند. از مزایای آن سرعت بالا و از معایب آن ضعف اطلاعاتی است.

ترجمه تخصصی متون

زبان های تولید محتوا در ترجمه بازار

برای تولید محتوا محتوای متنی از سایر زبان‌ها نیز می‌توان استفاده کرد. زبان‌هایی مثل: انگلیسی، عربی، ترکی و روسی از جمله زبان‌های پرطرفداری هستند که می‌توان از آن‌ها برای تولید محتوا استفاده کرد. البته محتوای متنی به زبان‌های بین‌المللی بیشتر برای کسب و کارهایی که مخاطبین بین‌المللی دارند کاربرد دارد. به طور مثال: وب سایتی که قصد فروش محصولات در کشورهای حوزه خلیج فارس را داشته باشد، برای معرفی مشخصات و ویژگی‌های محصولات برای عرب زبان‌ها، باید از محتوای متنی عربی استفاده کند. ما در ترجمه بازار آمادگی تولید محتوای متنی به تمام زبان‌های پرکاربرد دنیا را داریم.

تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا عربی

تولید محتوا روسی

تولید محتوا ترکی

بسته‌های تولید محتوای متنی سایت و وبلاگ

بسته پایه

مناسب کسب وکار‌های نوپا
تومان 2.400.000
  • 20 محتوای 1000 کلمه‌ای
  • تحویل مقطعی به انتخاب مشتری

بسته حرفه‌ای

مناسب کسب وکار‌های جا افتاده
تومان 5.200.000
  • 40 محتوای 1000 کلمه‌ای
  • تحویل مقطعی به انتخاب مشتری

بسته ویژه

مناسب کسب وکار‌های حرفه‌ای
تومان 7.500.000
  • 60 محتوای 1000 کلمه‌ای
  • تحویل مقطعی به انتخاب مشتری
5/5 - (4 امتیاز)