ساخت اکانت گرامرلی | نکات راهنمای ساخت حساب کاربری گرامرلی

ساخت اکانت گرامرلی
آنچه در این مطلب خواهید آموخت

با ساخت حساب کاربری گرامرلی از شر خطاهای نگارشی خلاص شوید

گرامرلی را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین ابزارهای تصحیح متون زبان انگلیسی معرفی کرد. گرامرلی از خطاهای نگارشی جلوگیری می‌کند و کمک می‌کند تا متنی بدون خطا بنویسید. استفاده از این ابزار کاملا رایگان است و برای استفاده از آن تنها لازم است یک حساب کاربری داشته باشید. برای آشنایی با روش ساخت اکانت گرامرلی و نکات مهم مرتبط آن با ما در این مطلب همراه باشید.

آموزش قدم‌به‌قدم ساخت اکا‌نت گرامرلی

ساخت اکانت گرامرلی اصلا پیچیده نیست و فرایند ساده‌ای را طی می‌کند. با این حال ممکن است بسیاری از افراد از روش صحیح انجام این کار اطلاع نداشته باشند و در ساخت این اکانت دچار مشکل شوند. برای ساخت حساب گرامرلی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در اولین قدم به وب‌سایت رسمی گرامرلی مراجعه کنید
  • مرحله دوم: از سمت چپ تصویر گزینه Get grammarly را انتخاب کنید
  • مرحله سوم: در این بخش می‌توانید برای ثبت نام از حساب فیس‌بوک، ایمیل، جی‌میل یا اپل استفاده کنید. یکی از این موارد را وارد کنید و گزینه Agree and sign up را انتخاب کنید
  • مرحله چهارم: در این مرحله پسورد انتخابی خود را که شامل عدد، حروف کوچک و حرف بزرگ لاتین است را وارد کنید و next را بزنید تا حساب شما ساخته شود

با ساخت اکانت گرامرلی در پلتفرم‌های مختلف از آن بهره ببرید

بعد از اتمام مراحل ساخت حساب کاربری گرامرلی می‌توانید به دو روش از آن استفاده کنید. اولین روش استفاده از حساب کاربری گرامرلی، نصب نسخه کامپیوتری این ابزار است. در حال حاضر نسخه‌های ویندوز، مکینتاش و لینوکس گرامرلی نیز در دسترس هستند. با استفاده از این نرم‌افزارها، در تمام محیط‌های رایانه شخصی خود می‌توانید متن‌ها را ویرایش کنید. دومین حالت به‌کارگیری حساب گرامرلی، استفاده از افزونه گرامرلی کروم یا افزونه گرامرلی فایرفاکس است. گرامرلی را می‌توانید بر روی انواع نسخه‌های یاهو میل، جی‌میل، شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله توییتر و اینستاگرام نصب کنید.

نگارش متن‌هایی باکیفیت با ساخت اکانت گرامرلی

ساخت اکانت گرامرلی بسیار ساده و در عین حال کاربردی است. اگر شما به‌عنوان یک دانشجو، روزنامه‌نگار‌، تولیدکننده محتوا و یا حتی یک فرد عادی به دنبال نگارش متن‌های انگلیسی بدون خطای نگارشی هستید، اکانت گرامرلی خود را بسازید و از مزایای بی‌شمار آن استفاده کنید. در مطلب دیگری نحوه افزودن گرامرلی به ورد را آموزش داده‌ایم. برای مطالعه کلیک کنید.

سوالات متداول

آیا گرامرلی کاملا رایگان است؟

نسخه معمولی گرامرلی 100درصد رایگان است و در استفاده از آن هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد. اما در این میان دو نسخه پریمیوم و بیزینس وجود دارند که امکانات بیشتری را ارائه می‌دهند و رایگان نیستند.

اشتراک‌های پریمیوم و بیزینس گرامرلی چه امکانات اضافه‌ای ارائه می‌دهند؟

اشتراک‌های پریمیوم و بیزینس گرامرلی امکانات بیشتری از جمله حفظ کپی‌رایت و لغات پیشنهادی بیشتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

آیا نسخه‌های پولی گرامرلی ارزش خرید دارند؟

اگر از کاربران عادی یا حتی دانشجویان هستید، امکانات نسخه معمولی برای شما کارساز خواهند بود و نیاز به خرید نسخه‌های پولی ندارید.

اکانت رایگان گرامرلی تا چه زمانی قابل استفاده است؟

اکانت معمولی گرامرلی که رایگان است و هیچ‌گونه تاریخ انقضا یا مهلت استفاده‌ای ندارد و در صورت رعایت قوانین دائمی است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به ترجمه مقاله دارید؟

ترجمه به تمام زبان‌ها

021-28425017

ترجمه کتاب به صورت تخصصی