ترجمه تخصصی ایمنی شناسی

ترجمه ایمنی شناسی | ترجمه تخصصی رشته ایمنی شناسی

ترجمه متون ایمنی شناسی (ایمونولوژی)  

ایمنی شناسی یا ایمونولوژی (Immunology) از رشته‌های علوم پزشکی و زیست شناسی است که در قرن اخیر اطلاعات زیادی در مورد آن به دست آمده است و شناخت فرآیندهای پیچیده ایمنی شناخته شده در بدنِ انواع موجودات زنده روز به روز در حال افزایش است. ایمونولوژی یکی از شاخه‌های زیشت‌پزشکی است، همین موضوع کافی است تا اهمیت ترجمه متون ایمنی شناسی را چندین برابر کند.

این علم به پاسخ دفاعی بدن نسبت به عوامل بیگانه و همچنین جنبه‌های پاتولوژیکی بدن مانند بیماری‌های خودایمنی، حساسیت‌ها و واکسیناسیون و پیوند اعضا می‌پردازد.

دانشجویان رشته‌های زیست‌شناسی مانند زیست شناسی سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، بیوتکنولوژی، فیزیولوژی، زیست شناسی جانوری و علوم آزمایشگاهی می‌توانند با بهترین کیفیت، ترجمه متون این رشته را به ترجمه بازار بسپارند .

ترجمه مقالات ایمنی شناسی (ایمونولوژی)


همانطور که می‌دانید رشته ایمنی شناسی در کشورمان در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌شود. اگر دانشجوی این رشته هستید حتما به ترجمه مقالات تخصصی ایمنی شناسی نیاز خواهید داشت. مترجمین ایمنی شناسی در ترجمه بازار در کنار شما هستند تا به صورت کاملا تخصصی مقالات شما را به زبان انگلیسی ترجمه کنند. در ضمن اگر مقاله‌ای جهت پذیرش و چاپ در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی دارید پیشنهاد می‌کنیم برای ترجمه فارسی به انگلیسی ایمنی شناسی، قبل از انجام هرکاری، از تجربیات کارشناسان ما استفاده کنید.

ترجمه مقاله ایمنی شناسی


ترجمه مقاله ایمنی شناسی به دلیل انبوه اطلاعات تخصصی مربوط به عملکردهای ایمنی و اجزای آنها با پیچیدگی های خاصی همراه است و مترجمین بایستی دارای آشنایی فوق العاده بالا با علوم تجربی، پزشکی و زیست شناسی باشند تا از عهده برگردان تخصصی ایمنی شناسی برایند.

برگردان رشته ایمنی شناسی


برای برگردان مقاله ISI ایمنولوژی در ترجمه بازار از گروه مترجمین علوم پزشکی که دارای مطالعات بالایی در زمینه ایمنی شناسی هستند استفاده شده است و کنترل کیفی این مقالات نیز توسط مترجمین برتر این رشته انجام می گیرد.

ترجمه کتاب ایمنی شناسی با گارانتی


از آن‌جایی که در مجموعه ترجمه بازار برای ترجمه کتاب در هر رشته از فارغ التحصیلان ممتاز همان گرایش استفاده می‌شود، باید تاکید کرد که کتاب ترجمه شده از هر زبانی به زبان مقصد به بهترین نحو ممکن به دست مخاطب خواهد رسید. با توجه به حساسیت موضوع ایمنی‌شناسی و برای بالابردن هرچه بیشتر کیفیت ترجمه کتب این رشته از پزشکی، توانسته‌ایم در کنار مترجم اصلی از یک ویراستار جهت ویرایش نهایی متون نیز استفاده کنیم. اگر قصد ترجمه کتابی در رشته ایمنی شناسی دارید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید، برای یک مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

سفارش ترجمه تخصصی ایمنی شناسی خود را با خیال آسوده به ترجمه بازار بسپارید.

4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *