ترجمه تخصصی متون سیستم خودرو

ترجمه مکانیک خودرو


رشته مکانیک خودرو به شدت تکنیکال و فنی است و در راس رشته‌های تخصصی قرار دارد. این رشته در آلمان شکل گرفته و علوم ناب و دست اول آن بیشتر به زبان‌های لاتین است، از این‌رو بی‌نقص بودن ترجمه مکانیک خودرو برای دانشجویان و اساتید ایرانی بسیار حائز اهمیت است.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

بررسی دلایل شکست در شاتون‌های موتورهای احتراق داخلی، و شاخص‌های مربوط به روش های سنتی و پیشرفته

مقدمه

شاتون یکی از مهمترین اجزای استفاده شده در موتورهای احتراق داخلی است. شکل آن مانند چشم ساخته شده‌ و انتهای کوچک شاتون (بالایی) و انتهای بزرگ شاتون (پایینی) نام گذاری شده‌اند که به وسیله یک میله به هم متصل هستند. انتهای کوچک میله شاتون با استفاده از پین gudgeon به پیستون متصل می‌شود، در حالی که انتهای بزرگ آن روی پایه میل لنگ و پین لنگ قرار می‌گیرد. عملکرد شاتون انتقال حرکت عرضی متناوب پیستون به حرکت چرخشی میل لنگ تعریف شده است.

در جهت ساخت موتور خودرو، شاتون تحت بارگذاری خستگی با چرخه بسیار زیاد قرار می گیرد. تاثیرات ناشی از نیروهای گازی و نیروهای اینرسی باید در نظر گرفته شوند. شاتون باید آنقدر محکم باشد که بتواند بار خارجی را تحمل کند، آنقدر سفت و محکم باشد که بتواند یک اتصال صحیح با پین gudgeon (خارپیستون) و میل لنگ ایجاد کند و در عین حال، باید به اندازه کافی سبک باشد تا نیروهای اینرسی حاصل از حرکت آن به حداقل برسد. به طور خاص، ممکن است یک قسمت خاص از شاتون به عنوان یک جِرم متناوب در نظر گرفته شود، بنابراین مستقیماً بر حداکثر مقدار نیروهای متناوب تأثیر می‌گذارد.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

ترجمه مقالات تخصصی مکانیک خودرو


در دنیای امروزی هیچ رشته تحصیلی نیست که تخصصی نباشد. وقتی حرف از تخصص و دشوار بودن رشته تحصیلی می‌شود، رشته‌های فنی مانند مهندسی مکانیک و رشته‌های پزشکی در راس قرار می‌گیرند. از این‌رو ترجمه مقاله فوق تخصصی رشته مکانیک خودرو جزو کارهایی است که کمتر کسی از عهده آن بر می‌آید. تنها مترجمینی که فارغ التحصیل این رشته هستند و یا تجربه خوبی دارند می‌توانند دست به کار چنین سختی بزنند.

ترجمه متن مکانیک خودرو از فارسی به انگلیسی


برگردان این رشته به تنهای سخت و تخصصی است، و هنگامی که بحث ترجمه فارسی به انگلیسی می‌آید اکثر مترجمین پروژه را یا قبول نمی‌کنند یا متن آنها با کلی اشتباه مواجه است. برای دریافت یک متن شیوا و بی‌نقص از فارسی به انگلیسی به سایت ترجمه بازار مراجعه کنید که مترجمین این مرکز در برگردان معکوس (فارسی به انگلیسی) تبحر بالایی دارند.

ترجمه بازار و ترجمه مکانیک خودرو


ترجمه‌بازار با داشتن بهترین مترجمین فنی و مهندسی، یکی از معتبرترین مراکز جهت برگردان مقالات و متون تخصصی شما عزیزان است. در سایت ترجمه بازار روش‌های مختلفی جهت ارسال هر نوع فایل در نظر گرفته شده است تا بدون هیچ محدودیتی بتوانید محتوای خود را برای ما ارسال کنید.

پرسش و پاسخ


قیمت ترجمه رشته مکانیک خودرو در این سایت به چه صورت است؟

نوع محتوا و میزان تخصصی بودن دو فاکتور اصلی در قیمت‌گذاری ترجمه است. اما در ترجمه بازار، قیمت‌ها کاملا رقابتی است و با توجه به کیفیت بالا کار قیمت تمام شده بسیار مقرون به صرفه است

آیا امکان دریافت متن سریع‌تر از موعد را دارم؟

بله. برای دریافت سریع‌تر پروژه خود می‌بایست طرح ترجمه فوری یا فوق فوری ما را انتخاب کنید

آیا امکان ترجمه کتاب مکانیک خودرو در سایت است؟

بله. نه تنها کتاب بلکه هر محتوایی که قابلیت برگردان شدن داشته باشد در مرکز ترجمه بازار پذیرش می‌شود

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *