ترجمه تخصصی زمین شناسی

زمین شناسی یک رشته‌ی علمی بر اساس پژوهش و انجام تحقیقات است. هر روز ممکن است اطلاعات جدیدی در زمینه‌های مختلف بدست آید که در ژورنال‌های خارجی به چاپ می‌رسند. برای آنکه بتوانید در سریعترین زمان ممکن به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید، باید این متون را ترجمه کنید و برای این کار به یک تیم ترجمه‌ی بسیار حرفه‌ای و باتجربه نیاز دارید که هم در زمینه‌ی ترجمه‌ زمین شناسی و هم سایر متون متبحر باشند. در این مقاله می‌خواهیم یکی از بهترین سایت‌های ترجمه‌ را به شما معرفی کنیم.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

مدلسازی مولکولی در انتقال CO2 در مونتموریونیت: انتشار و نفوذ

چکیده

ذخیره کردن CO2 در سفره‌های زیرزمینی شور برای کاهش انتشار CO2 در جو مفید است، جایی که انتشار گاز/ مایع و نفوذ در مواد معدنی کان رس نقشی اساسی در نشت CO2 و مهاجرت زیرزمینی دارد. نفوذ پذیری CO2 و نفوذ پذیری مایعات مختلف در لایه‌های کانی رس (مونتموریونیت، Mt) با استفاده از پویایی مولکولی (MD) بررسی می‌شود. نفوذ پذیری CO2 و H2O با غلظت آب و دما افزایش می‌یابد اما بیشینه غلظت CO2 را به صورت غیرمعمولی ۲ مولکول/واحد-سلول نشان می‌دهند. حجم آزاد کسری Mt با غلظت CO2 افزایش می‌یابد اما اگر غلظت CO2 از 2 بیشتر شود شروع به کاهش می‌کند، بنابراین دلیل تغییر غیر خود نفوذی ( خود پخشی) CO2 به صورت غیرهادی همین است. قابلیت‌های پخش (M-S) و فیک (Fick) رابطه مستقیمی با غلظت و دمای CO2 دارند. در اینجا قابلیت خود نفوذی CO2 برای نخستین بار با روش دینامیکی مولکولی اندازه گیری می‌شود. با این توضیح که قابلیت نفوذ CO2 با فشار CO2 و غلظت H2O افزایش می‌یابد، در صورتی که به علت قابلیت حلالیت پایین CO2 در دمای زیاد، نقطه برگشت را پایین می‌برد.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

ترجمه تخصصی زمین شناسی


مقالات تخصصی زمین شناسی پر از واژگان و اصطلاحات ویژه‌ای هستند که برای ترجمه‌ی آنها باید حتماً در این زمینه تجربه و سابقه داشته باشید. در نتیجه شما باید مطمئن باشید این متون و مقالات توسط افرادی ترجمه می‌شوند که به ترجمه زمین شناسی تبحر ویژه‌ای دارند. در صورتی که این ترجمه را به دست افراد غیر متخصص بسپارید، ممکن است اطلاعات به صورت نادرستی به شما منتقل شود و آنطور که باید نتوانید از اطلاعات بدست آمده استفاده کنید.

ترجمه زمین شناسی

ترجمه‌ی مقاله زمین شناسی از فارسی به انگلیسی


بسیار پیش می‌آید که شما به عنوان یک دانشجو یا محقق یا استاد دانشگاه نتیجه‌ی تحقیقات و پژوهش‌های خود را به صورت یک مقاله درآورده باشید و بخواهید آنها را در یک سایت یا مجله‌ی علمی معتبر به چاپ برسانید. برای این کار باید مقاله‌تان را ترجمه کنید. از آنجایی که مقالات شما پر از اصطلاحات تخصصی است و می‌خواهید آنها را در محیط‌های معتبر علمی به چاپ برسانید، باید آنها را به دست افرادی بسپارید که به ترجمه زمین شناسی تسلط زیادی داشته باشند.

ترجمه متن زمین شناسی در ترجمه بازار


برای آنکه خیالتان از کیفیت ترجمه راحت باشد و بدانید کار را به دست مترجمانی سپرده‌اید که بر ترجمه زمین شناسی و سایر زمینه‌های علمی تسلط دارند، ما به شما سایت ترجمه بازار را معرفی می‌کنیم. این سایت گروهی از باتجربه‌ترین و بهترین مترجمان را دارد که سال‌ها سابقه‌ی ترجمه در زمینه‌های مختلف علمی را دارند و طی یک فرایند استخدامی بسیار سختگیرانه انتخاب شده‌اند.

از دیگر مزایای ترجمه‌ی مقالات در سایت ترجمه بازار بهره‌مندی از تعرفه‌های قیمتی بسیار مناسب است که در فضای کاملاً رقابتی و با کاهش حاشیه‌ی سود تعیین شده‌اند. بعلاوه هزینه‌ها به صورت بخش به بخش از شما دریافت می‌شوند. به طوری که هم می‌توانید روند ترجمه‌ی متنتان را کنترل کنید و هم بخش به بخش هزینه‌ی آن را پرداخت کنید. مزیت بعدی تعهد بسیار بالا در زمان تحویل مقاله است و شما می‌توانید مطمئن باشید که کار شما در اولین فرصت و در همان زمان تعیین شده به دست شما خواهد رسید.

ترجمه متون زمین شناسی

مترجمین زمین شناسی


در سایت ترجمه بازار افرادی ترجمه زمین شناسی را انجام می‌دهند که سال‌ها در زمینه‌ی ترجمه‌ی متون تخصصی و علمی تجربه دارند. در نتیجه به طور کامل با اصطلاحات و واژگان این رشته آشنا هستند و شما می‌توانید از کیفیت و سطح کار کاملاً مطمئن شوید.

زمان تحویل ترجمه زمین شناسی

زمان تحویل متون ترجمه شده تحت تاثیر حجم و سختی آنهاست. بدیهی است هر چقدر متن شما طولانی‌تر و تخصصی‌تر باشد، زمان تحویل آن طولانی‌تر خواهد بود. با این حال یک نکته‌ی مهم این است که اگر ترجمه‌ی خود را به سایت ترجمه بازار بسپارید می‌توانید مطمئن باشید که نه تنها متن خود را در اسرع وقت تحویل خواهید گرفت، بلکه زمانی که در ابتدا برای تحویل مقاله‌ی شما تعیین می‌شود قطعی و حتمی خواهد بود.

قیمت ترجمه زمین شناسی


با وجود آنکه قیمت ترجمه هم مانند زمان تحویل آن تحت تاثیر حجم و شدت سختی متن است، با این حال ترجمه بازار همواره تلاش کرده است که با کاهش حاشیه‌ی سود بهترین تعرفه‌های قیمتی را ارائه نمایند. سیاست و هدف ترجمه بازار این است که همه‌ی افراد بتوانند از داشتن یک ترجمه‌ی با کیفیت و سطح بالا بهره‌مند شوند. جهت مشاهده آخرین قیمت ترجمه متون زمین شناسی کلیک کنید

قیمت ترجمه زمین شناسی

ثبت سفارش در ترجمه بازار


برای ثبت سفارش ترجمه زمین شناسی در سایت ترجمه بازار تنها کافی است به صفحه‌ی ثبت سفارش مراجعه کرده و مراحل زیر را انجام دهید:

امانت داری در ترجمه


یکی از بهترین ویژگی‌های انجام ترجمه در سایت ترجمه بازار، موضوع امانت داری است. به این معنا که شما می‌توانید مطمئن باشید ترجمه زمین شناسی که به سایت ترجمه بازار می‌دهید در هیچ سایت و مجله‌ای منتشر نخواهد شد و کاملاً به صورت محرمانه حفظ خواهد ماند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *