ترجمه تخصصی متون مکاترونیک

 
 

ترجمه مقاله مکاترونیک 

ترجمه تخصصی مکاترونیک با مترجمین حرفه‌ای


رشته مکاترونیک از جمله رشته های ترکیبی مهندسی است که عمر کوتاهی در کشور ما دارد ولی در همین زمان کوتاه ارائه در دانشگاه های کشور به دلیل کاربردی بودن آن با استقبال زیادی از سوی قشر تحصیلکرده و دانشجویان کشور مواجه شده است. ترجمه مقاله رشته مهندسی مکاترونیک به دلیل ماهیت ترکیبی آن و اشتراک با رشته های مکانیک و الکترونیک و در عین حال توانایی ارتباط مستمر بین این دو رشته با دشواری های خاص خود مواجه است و نیازمند استفاده از مترجمینی است که آشنایی بالایی با این دو رشته و نیز رشته مهندسی مکاترونیک داشته باشند.

در ترجمه بازار برای ترجمه مقاله های مهندسی مکاترونیک از مترجمین متخصص مهندسی مکاترونیک و نیز مترجمین متبحر رشته الکترونیک و مکانیک که آشنایی بالایی با ترجمه در این حوزه دارند، استفاده می شود.

کارشناسان ترجمه بازار سفارش های شما در این رشته را تفکیک می نمایند و به مترجمینی که آشنایی کاملی با رشته مهندسی مکاترونیک داشته باشند، می سپارند.

 ترجمه های طلایی این رشته توسط مترجمین متخصص رشته مهندسی مکاترونیک انجام می گیرد که تضمینی برای کیفیت بالای این ترجمه ها می باشد.

ترجمه تخصصی مکاترونیک را به ما بسپارید تا بهترین نتیجه را دریافت نمائید.

مشاهده نمونه ترجمه

بهبود دقت ردیابی مسیر برای ربات‌های صنعتی با کنترل تطبیقی قوی

چکیده

یک روش کنترل تطبیقی ​​قوی به طور سیستماتیک در این مقاله پیشنهاد شده است تا به طور قابل‌توجهی خطاهای ردیابی ربات‌های صنعتی 6 درجه آزادی (DOF) را تحت هر دو اختلال خارجی و عدم قطعیت‌های پارامتری کاهش دهد. قانون کنترل تطبیقی ​​قوی بر اساس دینامیک ربات در فضای کاری نهایی فرموله شده است. قانون کنترل با ترکیب اصطلاح قوی و اصطلاح تطبیقی ​​برای ردیابی مسیر مورد نظر بازوی رباتیک با استحکام و دقت کافی در حضور اغتشاشات خارجی ناشناخته و عدم قطعیت‌های پارامتریک طراحی شده است. عملکرد ردیابی مسیر کنترل پیشنهادی در نهایت بر اساس تابع لیاپانوف (Lyapunov) و لم باربالات (Barbalat’s lemma) تضمین می‌شود. علاوه بر این، یک قانون انطباق پارامتری آنلاین پایدار برای تخمین پارامترهای ناشناخته در قانون کنترل بر اساس برانگیختگی پایدار و تخمین باقی‌مانده پیشنهاد شده‌است. نتایج آزمایش برای نشان دادن این موضوع که کنترل تطبیقی ​​قوی ترکیبی، خطای ردیابی مسیر نهایی را به میزان قابل توجهی در مقایسه با کنترل معمولی کاهش می‌دهد، به‌دست آمده است.

مقدمه

روبات‌های صنعتی دستگاه‌های ثابت، قابل برنامه‌ریزی مجدد و چند منظوره هستند که برای جابجایی مواد، قطعات، ابزارها یا دستگاه‌های تخصصی از طریق حرکاتِ از قبل برنامه‌ریزی‌شده برای انجام وظایف مختلف طراحی شده‌اند. روبات‌های صنعتی جایگزین انسان‌ها در کارهای خطرناک، یکنواخت یا دشوار شده‌اند که انسان‌ها رغبت چندانی به انجام دادن‌شان ندارند.

این گونه فعالیت‌ها اغلب در فضاهایی انجام می‌شوند که تهویه ضعیف، نور کم هستند و یا پر از دودهای مضر یا سمی می‌باشند. روبات‌های صنعتی آینده به سمت ربات‌های صنعتی با موتور الکتریکی و سروو (Servo motor) درحال حرکت هستند که معمولاً از آنها به نام ماشین‌های روی زمین ایستاده یاد می‌شوند. از آنجایی که این روبات‌های صنعتی همه فن حریف هستند، خرید و استفاده از آنها بسیار مقرون به صرفه است.

تصویر مقاله انگلیسی در صفحه بعد آمده است….

ترجمه مکاترونیک

قیمت ترجمه مقاله مکاترونیک چقدر است؟

تمام تعرفه‌ها دانشجویی و کف قیمت هاست. برای برآورد دقیق باید فایل مقاله را برای ما ارسال کنید

یک مقاله 10 صفحه‌ای چقدر زمان برای ترجمه نیاز دارد؟

اگر نیاز فوری به ترجمه دارید در زمان ثبت سفارش اعلام کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن ترجمه شود

کتاب مکاترونیک هم ترجمه می‌کنید؟

بله ترجمه کتاب تخصصی رشته مکاترونیک با لحنی روان و بخش‌بندی شده انجام می‌شود.

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *