ترجمه هوش مصنوعی با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان

ترجمه هوش مصنوعی


رشته‌ی هوش مصنوعی یک رشته‌ی وابسته به تکنولوژی و فناوری است که مدام در حال تغییر و تحول است. از این رو به روز بودن در این رشته و داشتن مطالعات بین المللی می‌تواند بسیار مفید و کارساز واقع شود. یکی از راه‌های کسب اطلاعات جدید، استفاده از منابع خارجی و ژورنال‌های معتبر دنیاست. در نتیجه برای این که بخواهید به روز بمانید به خدمات ترجمه هوش مصنوعی نیازمندید. از آنجایی که مباحث مربوط به هوش مصنوعی بسیار تخصصی و پیچیده هستند، شما باید مطمئن شوید که ترجمه به درستی انجام شده و صحت علمی آنها رعایت شده باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین موسسه‌ی ترجمه هوش مصنوعی و سایر رشته‌ها را به شما معرفی کنیم.

مشاهده نمونه ترجمه

رویکردهای هوش مصنوعی برای تولید و ارزیابی رفتار باورپذیر انسان‌مانند در شخصیت‌های مجازی

چکیده

داشتن عوامل مصنوعی برای تولید رفتارهای مشابه انسان یکی از بلندپروازانه‌ترین اهداف اصلی هوش مصنوعی (AI) است و امروزه همچنان به عنوان یک معضل آشکار باقی مانده است. بازی تقلید که در ابتدا توسط تورینگ پیشنهاد شده است، روش بسیار موثری برای اثبات غیر قابل تشخیص بودن یک ماده مصنوعی است. گفته می‌شود رفتار یک عامل مصنوعی از رفتار انسان قابل تشخیص نیست به هنگامی که ناظران (به اصطلاح قاضیان در آزمون تورینگ) نتوانستند انسان‌ها و عوامل غیر انسانی را از یکدیگر تشخیص دهند. می‌توان محیط‌های مختلف، پروتکل‌های آزمایشی، حوزه‌ها و دامنه‌های مشکلی را ایجاد کرد تا نسخه‌های محدود و یا انواع اولیه آزمون تورینگ را توسعه داد. در این مقاله ما از یک نسخه خاص از آزمون تورینگ، مبتنی بر مسابقه بین المللی BotPrize، ساخته شده در یک بازی ویدیویی Shooter First-Person ، که در آن هر دو بازیکن انسانی و شخصیت‌های غیرانسانی در محیط‌های پیچیده مجازی تعامل می کنند، استفاده می کنیم. بر اساس تجربه گذشته ما چه در مسابقه BotPrize و سایر برنامه‌های رباتیک و بازی رایانه‌ای، ما سه کنترلر پیشرفته جدید برای عوامل باورپذیر ایجاد کرده ایم: دو کنترل مبتنی بر ترکیبی از معماری شناختی CERA – CRANIUM و SOAR و دیگر مبتنی بر ADANN، سیستمی که برای تکامل خودکار و انطباق شبکه‌های عصبی مصنوعی استفاده می‌شود. این دو عامل جدید به طور مشترک با CCBot3، برنده مسابقه BotPrize 2010  Arrabales) و همکاران ، 2012) مورد آزمایش قرار گرفته اند و بهبود قابل توجهی در نسبت انسانیت‌شان نشان داده اند. علاوه بر این، ما همه این ربات‌ها را با ارزیابی باورپذیری شخص اول (BotPrize پروتکل داوری اصلی) و ارزیابی باورپذیری شخص سوم مواجه کرده‌ایم، که نشان می‌دهد مشارکت فعال قاضی تأثیر بسزایی در شناخت رفتار انسان مانند دارد.

 

متن اصلی (انگلیسی) در صفحه بعدی آمده است …

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی


هوش مصنوعی به طور عادی یک رشته‌ی پیچیده‌ی علمی است، چه بسا که بخواهید مقالات تخصصی در این زمینه را ترجمه کنید. از این رو شما باید مطمئن باشید کسی که متن شما را ترجمه می‌کند، حتماً به اصطلاحات و واژگان تخصصی این زبان آشنایی داشته باشد تا مطلب به درستی به شما انتقال پیدا کند. رعایت صحت علمی در زمینه‌‌ی ترجمه‌ی تخصصی هوش مصنوعی اهمیت بسیار زیادی دارد.

ترجمه‌ی مقاله هوش مصنوعی از فارسی به انگلیسی


بسیاری از دانشجویان و اساتید هوش مصنوعی علاقه به چاپ مقالاتشان در مجلات و روزنامه‌های معتبر و علمی جهان دارند از این رو به ترجمه‌ هوش مصنوعی در سطح بسیار تخصصی و بالا نیاز است. از آنجایی که بار علمی این مجلات بسیار بالا است، نباید به هیچ عنوان در انجام ترجمه خطای واژگانی وجود داشته باشد. بعلاوه اگر این ترجمه توسط افراد غیرمتخصص انجام شده باشد حتی می‌تواند در رساندن مفهوم پژوهشگر به خوانندگان نیز مشکلاتی ایجاد کند.

ترجمه متن هوش مصنوعی در ترجمه بازار


یکی از شناخته شده‌ترین سایت‌های ایرانی در زمینه ترجمه هوش مصنوعی و سایر رشته‌ها، سایت ترجمه بازار است. این سایت یکی از حرفه‌ای‌ترین و باسابقه‌‌ترین تیم‌های مترجمی را دارد که می‌توانید با خیال راحت ترجمه انواع متون تخصصی خود را به آنها بسپارید. مترجمین سایت ترجمه بازار، از یک فیلتر بسیار سختگیرانه رد شده‌اند و همگی از بهترین و باتجربه‌ترین مترجمین ایران هستند از این رو خیالتان می‌تواند کاملاً از کیفیت کار راحت باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های ترجمه در سایت ترجمه بازار، بهره‌مند شدن از بهترین تعرفه‌های قیمتی در بازار ترجمه است. بعلاوه هزینه‌ها به صورت دوره‌ای دریافت می‌شود و شما مجبور نیستید یک جا آن را پرداخت کنید. موضوع بعدی، تحویل به موقع سفارشات است و این که به هیچ عنوان در زمان اعلام شده تاخیری ایجاد نمی‌شود. اگر سفارش ترجمه هوش مصنوعی دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً آن را به سایت ترجمه بازار بسپارید و از یک ترجمه‌ی خوب و با کیفیت با قیمت بسیار مناسب بهره‌مند شوید.

ترجمه متون هوش مصنوعی

مترجمین هوش مصنوعی


ترجمه متون تخصصی هوش مصنوعی به دست افرادی سپرده می‌شود که با اصطلاحات و واژگانی تخصصی این رشته آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند بار علمی متن را به درستی منتقل کنند. این افراد بارها و بارها مقالات مشابه را ترجمه کرده و مهارت و تجربه‌ی زیادی در حوزه‌ی واژگان و زبان هوش مصنوعی دارند.

زمان تحویل ترجمه هوش مصنوعی


بسته به اینکه مقدار متن شما چقدر است و می‌خواهید در چه سطحی ترجمه شود، زمان انجام آن می‌تواند متغیر باشد. با این حال شما می‌توانید مطمئن شوید که ترجمه متن و یا ترجمه کتاب هوش مصنوعی در اسرع وقت انجام شده و در زمان مقرر به شما تحویل داده می‌شود.

قیمت ترجمه هوش مصنوعی


ترجمه بازار همواره تلاش کرده است با کاهش حاشیه‌ی سود، شرایطی را فراهم کند که همه بتوانند از خدمات ترجمه‌ی با کیفیت و سطح بالا بهره‌مند شوند. از این رو این سایت پایین‌ترین قیمت ترجمه در بین سایت‌های مشابه را ارائه می‌کند که همانطور که در بالا گفته شد، می‌توانید آن را به صورت دوره‌ای نیز پرداخت کنید.

ترجمه هوش مصنوعی

ثبت سفارش در ترجمه بازار


برای ثبت سفارش ترجمه هوش مصنوعی در سایت ترجمه بازار تنها کافی است به صفحه‌ی ثبت سفارش مراجعه کرده و مراحل زیر را انجام دهید:

  • تکمیل فرم‌های اطلاعات شخصی
  • ارسال متن مورد نظر به ترجمه بازار
  • دریافت پیش فاکتور رایگان و پرداخت هزینه‌ی اولیه
  • تایید ترجمه و پرداخت مابقی هزینه‌ها

امانت داری در ترجمه


اگر سایت ترجمه بازار را برای ترجمه هوش مصنوعی یا متون سایر رشته‌ها انتخاب می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که متن‌های شما کاملاً پیش آنها امانت است و به هیچ عنوان در سایت یا مقاله و مجله‌ی دیگری به چاپ نخواهند رسید. محرمانه نگه داشتن متن‌ها و مقالات در این سایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از این رو با انتخاب سایت ترجمه بازار نه تنها خیالتان از کیفیت و قیمت ترجمه راحت خواهد بود، بلکه می‌توانید از نظر امنیت آنها نیز آسوده خاطر باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *