ترجمه متون تخصصی کشاورزی

اگر دانشجوی رشته مهندسی کشاورزی هستید یا یکی از فعالین یا علاقه‌مندان این صنعت، حتما به ترجمه متون این رشته پایه و تخصصی نیاز پیدا خواهید کرد. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب یک مرکز ترجمه تخصصی کشاورزی با ادامه مطلب همراه ما باشید.

اهمیت ترجمه متون تخصصی رشته مهندسی کشاورزی

در دنیای امروز اکثر مشاغل رو به پیشرفته شدن می‌روند، و کشاورزی نیز یکی از این مشاغل است. دلیل این امر را می‌توان دانش‌های جدید در رشته‌های دانشگاهی کشاورزی نامید. البته اکثر این دانش‌ها به زبان‌های خارجی هستند و نیاز دارند که ترجمه شوند. ترجمه کتاب مهندسی کشاورزی و ترجمه مقاله مهندسی کشاورزی دو اصل مهم برای انتقال دانش به فعالین این حوزه هستند. هرچند که اهمیت بالای ترجمه تخصصی در زمینه رشته کشاورزی شناخته شده است، اما متاسفانه مترجمین مجرب برای این رشته بسیار کم است. سایت ترجمه بازار با چندین سال تجربه در زمینه ترجمه مهندسی کشاورزی و داشتن مترجمینی متخصص می‌تواند کلیه نیازهای جامعه را برآورده کند.

زمان ترجمه متون مرتبط با رشته مهندسی کشاورزی


رشته مهندسی کشاورزی مانند خود کشاورزی قدمت تاریخی بسیار زیادی دارد، به در گذشته به شکلی بسیار ساده با تغییرات انجام شده در آبیاری گفته می‌شود. هرچند با پیشرفت علم، و افزایش جمعیت زمین، نیاز به تغییرات اساسی در شیوه کشاورزی نیز بیش از پیش قوت یافت. بسیاری از متونی که در رشته مهندسی کشاورزی یافت می‌شود، بسیار تخصصی هستند، و ترجمه تخصصی کشاورزی کاری زمان‌بر است. با این حال مترجمین ماهر ترجمه بازار می‌توانند کلیه ترجمه مهندسی کشاورزی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسانند. مدت زمان ترجمه متون مرتبط با رشته مهندسی کشاورزی امری نسبی است و بستگی به تعداد کلمات و میزان تخصصی بودن آن دارد. اما ترجمه بازار فکر این را نیز کرده است، ما برای هر میزان تخصصی بودن ترجمه مهندسی کشاورزی مترجمی برای انجام آن داریم.

ترجمه مهندسی کشاورزی

هزینه‌های ترجمه متون مرتبط با رشته مهندسی کشاورزی


در ترجمه بازار هدف اول ما انتقال صحیح علم و دانش، و هدف دوم ما جلب رضایت شما است. به همین خاطر تمام هزینه‌های ترجمه مهندسی کشاورزی در ترجمه بازار به صورت کاملا رقابتی تعیین شده است، و می‌توانیم بگوییم که پایین‌ترین نرخ ترجمه در بین خدمات ترجمه است. همچنین با امکان پرداخت مرحله‌ای در ترجمه بازار، این خدمات به نحوی برای شما قسط بندی خواهد شد و نیازی ندارید تا یکباره تمام هزینه‌ها را پرداخت کنید. رضایتمندی شما عزیزان همیشه مهم‌ترین هدف ما بوده است.

روش ثبت سفارش ترجمه متون مرتبط با رشته مهندسی کشاورزی


روش ثبت سفارش ترجمه مهندسی کشاورزی در ترجمه بازار بسیار ساده است. برای مثال اگر شما نیاز به ترجمه کتاب کشاورزی داشته باشید، باید به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. پر کردن فرم مشخصات و ارسال کتاب
  2. بررسی کتاب و صادر کردن پیش فاکتور کاملا رایگان توسط کارشناسان ما
  3. پرداخت هزینه اولیه و منتظر ماندن تا زمان مقرر
  4. دریافت کتاب و پرداخت سایر هزینه‌ها

همچنین این هزینه‌ها در ترجمه کتاب کشاورزی می‌تواند به چند بخش تقسیم شود و هنگام دریافت بخش‌های تقسیم شده از کتاب باقی هزینه‌ها را بپردازید. جهت ثبت سفارش آنلاین ترجمه می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید

ویژگی‌های مترجمین متون رشته مهندسی کشاورزی


مترجمین ترجمه بازار همه متخصصانی هستند که به انتقال دانش علاقه دارند. در ترجمه بازار، فقط مترجمان حرفه‌ای استخدام می‌شوند تا کیفیت ترجمه‌ها بالا باشد. برای مثال در ترجمه مهندسی کشاورزی هر مترجم باید به تمام گرایشات و اصطلاحات این رشته آگاهی داشته باشد. توانایی مترجمین ما آنقدر بالا است که به راحتی می‌توانند به ترجمه کتاب حتی اگر کاملا تخصصی باشد نیز بپردازند. علاوه بر این‌ها، انتخاب مترجم به عهده ما است، و شما نیازی نیست نگران توانایی مترجم باشید، زیرا ترجمه بازار به نسبت تخصصی بودن متن شما، همیشه بهترین مترجم را انتخاب می‌کند.

ترجمه متون کشاورزی

حفظ و صیانت از متن‌های شما وظیفه ماست


یکی دیگر از تعهدات ما به شما عزیزان، حفظ و صیانت از متونی است که به ما تحویل می‌دهید. ما به اهمیت امانتداری کاملا واقف هستیم، و همیشه در تلاش بوده‌ایم تا محرمانه بودن ترجمه کاملا رعایت شود. متون شما به هیچ عنوان برای فردی دیگر ارسال نمی‌شود و حتی به صورت نمونه‌ای کوچک نیز در جایی منتشر نخواهد شد. برای مثال در بحث ترجمه مهندسی کشاورزی بسیاری از افراد نیاز به ترجمه مقاله کشاورزی به زبان انگلیسی را دارند تا در سایت‌های معتبر خارجی منتشر شود، این متون کاملا حفظ خواهد شد و تنها شما به عنوان دارنده آن شناخته می‌شوید.

امکان ترجمه فارسی به انگلیسی متون


یکی دیگر از ویژگی‌های ترجمه بازار داشتن مترجمینی بسیار ماهر است که می‌توانند علاوه بر ترجمه انگلیسی به فارسی کشاورزی، ترجمه فارسی به انگلیسی کشاورزی را نیز به راحتی انجام دهند. این خدمات برای افراد که قصد دارند تا با سایت‌ها و افراد خارجی در ارتباط باشد بسیار مفید واقع  خواهد شد. همچنین ترجمه بازار امکان ارائه خدمات ترجمه سازمانی را نیز دارد تا ترجمه‌های شما به صورت منظم هر روز به دست شما برسد.

ترجمه تخصصی ژورنال‌های معتبر


همانطور که گفته شد بسیاری از افراد مقالاتی را برای انتشار در ژورنال‌های خارجی نیاز دارند ترجمه شود. علاوه بر این، امکان ترجمه مقاله در ترجمه بازار نیز وجود دارد، و تیم مجرب ما می‌توانند ژورنال‌های خارجی و معتبر را نیز از هر زبانی به فارسی و بالعکس ترجمه کنند. خدمات ترجمه مهندسی کشاورزی در ترجمه بازار مانند هیچ سایت دیگری نیست، و همیشه روی تخصصی بودن آن تمرکز می‌شود.

ترجمه متون رشته مهندسی کشاورزی

ترجمه بازار، دارنده مقام اول جشنواره وب ایران در بخش مردمی


سایت ترجمه بازار با بیش از 10 سال تجربه می‌تواند کلیه خدمات ترجمه‌ای را به خوبی انجام دهد. ترجمه بازار منتخب جشنواره وب ایران در بخش مردمی است، و این افتخار حاصل اعتماد بیشتر 10 هزار نفر از مشتریان عزیز است. ما در ترجمه بازار بهترین خدمات را با پایین‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌کنیم، و به شما گارانتی 100 درصد واقعی می‌دهیم که ترجمه‌ای با بهترین کیفیت به شما تحویل دهیم. برای سفارش ترجمه مهندسی کشاورزی می‌توانید همین حالا در سایت سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده شود.

سوالات شما

با سلام. آیا شما دستورالعمل استفاده از محصولات کشاورزی رو هم ترجمه می‌کنید؟

در ترجمه بازار هر چیزی قابل ترجمه شدن هست. علاوه بر ترجمه مهندسی کشاورزی ما می‌تونیم هر چیزی که به کشاورزی ربط داشته باشه رو هم ترجمه کنیم.

وقت بخیر. بنده یک فیلم مربوط به آموزش کشاورزی در مناطق نیمه خشک را دارا هستم، آیا امکان ترجمه آن در سایت شما وجود دارد؟

با سلام، بله ما می‌تونیم فیلم رو هم به صورت زیرنویس برای شما ترجمه کنیم، و هم اینکه متن اون رو به صورت نوشته به شما تحویل بدیم.

چقدر طول می‌کشه تا کارشناسان شما پاسخ بدن و پیش فاکتور ثبت کنن؟ من ترجمه فوری دارم و نیاز دارم زودتر ترجمه بشه.

با سلام، جای نگرانی نیست. لطفا متنتون رو در بخش مخصوص بارگذاری کنید، و کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن جواب خواهند داد.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *