ترجمه متون علوم پایه

ترجمه علوم پایه | نحوه سفارش ترجمه به صورت آنلاین


علوم انسانی یکی از رشته‌های محبوب در سراسر جهان است و روزانه مقالات بسیار زیادی در این زمینه و گرایش‌های مختلف آن، در مجلات معتبر منتشر می‌شود. در حال حاضر افراد زیادی در سراسر جهان در حال پژوهش و انجام تحقیقات مختلف بر روی موضوعات مختلف این رشته هستند و به همین دلیل، ممکن است اطلاعات جدید در زمینه‌های مختلف به دست بیاید و در ژورنال‌های خارجی منتشر شود. برای این که دانشجویان و اساتید بتوانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند، باید بتوانند آن‌ها را ترجمه کنند. اما شاید تمامی دانشجویان و یا اساتید تسلط کافی به ترجمه مقالات انگلیسی و کلمات تخصصی رشته خود نداشته باشند. یکی از راه‌ها برای حل این مشکل، ترجمه مقالات علوم پایه توسط مترجمانی حرفه‌ای است.

ترجمه تخصصی مقالات در ترجمه بازار


مقالات تخصصی پر از کلماتی و اصطلاحاتی هستند که برای ترجمه آن‌ها حتما باید در زمینه مورد نظر، تجربه و سابقه زیادی داشته باشید. به همین دلیل شاید تمامی دانشجویان و یا حتی اساتید نتوانند به خوبی این نوع از مقالات را ترجمه کنند و به سراغ مراکز ترجمه بروند.

اما اگر شما هم قصد انجام این کار را دارید، باید مرکزی را انتخاب کنید که از مترجمان حرفه‌ای در هر زمینه تخصصی استفاده کند، زیرا در صورتی که ترجمه مقالات علوم پایه خود را به مترجمی غیر متخصص بسپارید، ممکن است اطلاعات موجود در آن به درستی به شما منتقل نشود. در مجموعه ترجمه بازار، همکاری با مترجمان با توجه به تخصص آن‌ها انجام می‌گیرد و مقالاتی به آن‌ها سپرده می‎شود که تخصص کافی برای ترجمه کردن آن را داشته باشند. به همین دلیل، می‌توانید با خیالی راحت ترجمه متون علوم پایه خود را به ما بسپارید.

هزینه ترجمه مقالات علوم پایه در ترجمه بازار


هزینه ترجمه مقالات شما، با توجه به پلنی که برای ترجمه انتخاب کرده‌اید تعیین می‎شود. با این حال مجموعه ترجمه بازار، همواره تلاش داشته تا با کم کردن حاشیه سود، بهترین تعرفه‌های قیمتی را به مشتریان خود ارائه کند و تنها این پلن‌ها با هدف افزایش کیفیت و سطح ترجمه‌ها در نظر گرفته شده است.

البته شاید با دیدن تعرفه‌های پایین مجموعه ما تعجب کنید و فکر کنید که این تفاوت قیمتی با مراکز ترجمه دیگر به معنای کاهش کیفیت مطالب ترجمه شده است. اما باید بگوییم که اصلا این طور نیست و در مجموعه ما، اولین اولویت افزایش هرچه بیشتر کیفیت مقالات ترجمه شده است. در ترجمه بازار فرقی نمی‌کند که شما چه پلنی را برای ترجمه مقالات علوم پایه خود انتخاب می‌کنید، مترجمان سعی می‌کنند تا تمامی مقالات، از تحقیقات دانشجویی گرفته تا پروژه‌های بزرگ، را با بهترین کیفیت ممکن ترجمه کنند و در سریع‌ترین زمان به دست مشتریان برسانند.

ترجمه متون علوم پایه

ترجمه فارسی به انگلیسی متون علوم پایه


ترجمه فارسی به انگلیسی نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی مجموعه ترجمه بازار است. به طور کلی مقالات برای این که مورد پذیرش مجلات معتبر علمی قرار بگیرند، باید به نحوی خاص ترجمه شوند و در صورتی که یک دانشجو و یا پژوهشگر از زبان نامتعارف و یا ادبیاتی متفاوت با ساختارهای علمی مورد  پذیرش مجلات استفاده کند، امکان رد شدن مقاله وی وجود دارد.

به همین دلیل ترجمه بازار با استفاده از مترجمانی متخصص در این زمینه، خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی متون علوم پایه را نیز ارائه می‌کند تا دانشجویان و یا پژوهشگران بتوانند به راحتی مقالات خود را در مجلات بزرگ علمی چاپ کنند.

ترجمه تخصصی، تخصص ما است


یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های تمامی دانشجویان و یا اساتیدی که می‌خواهند مقالات، کتاب‌ها و …. را ترجمه کنند، پیدا کردن یک مرکز معتبر است. مجموعه ترجمه بازار، با یک دهه فعالیت در زمینه ترجمه مقالات علمی و تخصصی، بستری را برای تمامی این افراد ایجاد کرده است تا بتوانید بدون هیچ مشکلی برای ترجمه متون علوم پایه و یا هر رشته دیگر را اقدام کنند. جهت ترجمه متون خود می‌توانید از طریق فرم سفارش ترجمه اقدام نمایید.

سوالات متداول


امکان ترجمه فوری مقالات علوم پایه وجود دارد؟

بله با افزایش درصدی از هزینه ترجمه می‌توانید مقاله خود را به صورت فوری ترجمه کنید

تمام رشته های علوم پایه را ترجمه می‌کنید؟

بله تمام رشته‌ها در ترجمه بازار بهصورت تخصصی ترجمه می‌شوند

آیا تخفیف ترجمه هم دارید؟

با افزایش تعداد مقالات تخفیف‌های پلکانی اعمال خواهد شد

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *