ترجمه تخصصی ریاضی کاربردی

رشته ریاضی کاربردی یکی از رشته های پرطرفدار و کاربردی علوم ریاضی است که به دلیل حساسیت بالا و ماهیت ویژه خود از طرفداران زیادی در دنیا برخوردار است. از طرفی هم ترجمه ریاضی کاربردی به یک علم کاملا تخصصی بدل شده است.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

روش‌های انتگرال‌ساز مرتبه بالا برای سیستم‌هایی با شرایط مرزی ناهمگن

چکیده

با توجه به مشتقات فضایی مرتبه بالا و واکنش‌های شدید، به طور کلی هنگام ایجاد روش‌های عددی برای حل معادلات دیفرانسیل جزئی مرتبه بالا، محدودیت‌های شدید ثبات زمانی در بازه زمانی مورد نیاز است. روش انتگرال‌گیری ضمنی (IIF) همراه با فرم فشرده (cIIF) آن، که مشتقات فضایی را دقیقاً و شرایط واکنش را به طور ضمنی پردازش می‌کند، با تفکیک واکنش و مشتقات فضایی، ویژگی‌های پایداری عالی و کارایی خوبی را فراهم می‌کند. یک چالش عمده برای IIF ذخیره سازی و محاسبه ماتریس‌های نمایی متراکم بالقوه و ماتریس‌های گسسته خلوت ناشی با استفاده از عملگرهای دیفرانسیل خطی است. نمایه فشرده IIF یعنی cIIF برای صرفه جویی در هزینه محاسبه و ذخیره سازی برای این منظور معرفی شد. چالش دیگر یافتن ماتریس مرتبه بالای گسسته ساز فضا، به ویژه در نزدیکی مرزها است. در این مقاله، ما روش IIF را برای گسسته‌ساز مرتبه بالا برای مشتقات فضایی از طریق نمونه‌ای از معادله انتشار واکنش با دقت مرتبه چهارم گسترش می‌دهیم، در حالی که هزینه محاسبه و ذخیره سازی مشابه روش cIIF مرتبه دوم است. این روش همچنین می‌تواند برای مقابله با انواع دیگر معادلات دیفرانسیل جزئی با شرایط مرزی همگن و ناهمگن به طور کارآمد اعمال شود. شبیه سازی‌های عددی مستقیم، کارایی و دقت این رویکرد را نشان می‌دهند.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

ترجمه متن ریاضی کاربردی


مترجمین این رشته باید با صفر تا صد علم ریاضی آشنایت کامل داشته باشند تا بتوانند برگردان متون تخصصی این رشته را به خوبی انجام دهند. مترجمین متون عمومی و حتی تخصصی دیگر رشته‌ها هرگز نمی‌توانند دست به تولید متن ترجمه رشته ریاضی کاربردی بزنند که از هر جهت دارای صلاحیت باشد.

ترجمه تخصصی ریاضی کاربردی فارسی به انگلیسی


در سایت معتبر ترجمه بازار کار برگردان هر رشته توسط مترجمین فارغ التحصیل شده همان رشته انجام می‌گیرد، از این‌رو آنها با اصطلاحات و زبان تخصصی رشته تحصیلی خود آشنا هستند. از طرفی هم مترجمین ما به راحتی می‌توانند متون و مقالات و حتی کتاب‌های تخصصی مربوط به رشته ریاضی کاربردی را از فارسی به انگلیسی به بهترین شکل ممکن ترجمه کنند، چرا که برای اینکار تجربه و علم کافی را در اختیار دارند.

ترجمه کتاب رشته ریاضی کاربردی و نکات قوت سایت ترجمه بازار


همانطور که گفته شد، محتوایی نیست که مترجمین خبره ما نتوانند از پس برگردان آن برنیایند، داشتن 10000 هزار مشتری دائمی از سراسر ایران گواه همین موضوع است. در ترجمه بازار سعی بر این است که با حفظ کیفیت بالای تر جمه ریا ضی کاربردی، قیمت‌ها را کماکان رقابتی نگه داشت.

اگر کیفیت برگردان متون و مقالات تخصصی برای شما بسیار حائز اهمیت است، همین حالا از طریق راه‌های ارتباطی موجود با ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *