ترجمه پایان نامه به صورت تخصصی

این روزها محققین و دانشجویان بسیاری، انجام امور ترجمه پایان نامه ، ترجمه چکیده پایان نامه (Abstract)، ترجمه عنوان پایان نامه و… را به مترجمان متخصص می‌سپارند. ترجمه پایان نامه یکی از مهم‌ترین منابع است که دانشجویان مقاطع فق لیسانس و دکترا به آن نیاز دارند. مراکز ترجمه آنلاین به عنوان بخشی از خانواده بزرگ مترجمین ایران، متون پایان نامه را مو به مو ترجمه کرده و در نهایت متن روانی را به شما اراده می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم برای ترجمه دانشجویی و به‌ویژه ترجمه پایان نامه از ترجمه بازار کمک بگیرید.

ترجمه پایان نامه در ترجمه بازار

ما در سایت ترجمه بازار، شرایطی را فراهم کرده ایم تا بتوانید پروژه ترجمه پایان نامه خود را به مترجمی بسپارید که تجربه کافی در ترجمه متون تخصصی داشته و هم رشته دانشگاهی شما باشد. این کار باعث می‌شود تا پایان نامه با دقت بسیاری ترجمه شده و تمام لغات و اصطلاحات آن به درستی ترجمه شوند.

به طور قطع زمانی که مترجم متون دانشجویی، حرفه ای، متعهد و متخصص باشد همان کیفیتی مورد نظر شماست اجرا کرده و متنی روان به شما تحویل خواهد داد. مترجمان دانشجویی ما با سابقه و مهارت در انجام ترجمه پایان نامه و در رشته‌های تخصصی گوناگون هستند که این امر ترجمه بازار را به‌عنوان یک مرکز حرفه‌ای ارائه خدمات، برجسته نموده‌است.

اگر سوالی دارید از کارشناس بپرسید

سختی‌های ترجمه پایان نامه در گذشته

تا قبل از گسترش مراکز ترجمه آنلاین، پیدا کردن یک مترجم تخصصی برای ترجمه پایان نامه بسیار دشوار بود. به طوری که دانشجو برای ترجمه یک متن ساده ساعت‌ها و حتی روزهای طولانی را باید صرف مراجعه به کافی نت‌ها یا به اصطلاح دفاتر فنی می‌کرد. در آخر هم با کلی خستگی و صرف وقت و هزینه بسیار، متنی ابتدایی و و غیر روان را تحویل می‌گرفتید.

در این روش سنتی صرف وقت برای پیدا کردن مترجم باتجربه و متعهد و هماهنگی با مترجم جهت تحویل فایل‌ها و همچنین دریافت فایل‌های ترجمه شده، سختی اعتماد به فردی غیر متخصص و پایبندی به زمان تحویل پروژه، سنجش میزان کیفیت ترجمه و پرداخت وجه به مترجم، کارهای دشواری در گذشته هستند که، ترجمه پایان نامه را سخت می‌کردند.

دانشجویانی که نیازمند ترجمه پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد، ترجمه پایان نامه به زبان انگلیسی، ترجمه پایان نامه در مقطع کارشناسی، ترجمه چکیده پایان نامه و امثال آن بوده‌اند برای انجام این کار باید به دفاتر ترجمه مراجعه کرده و کارها بصورت حضوری انجام می‌شده است.

یکی دیگر از مشکلات پیش روی افراد نبود دفاتر ترجمه در بسیاری از شهرهای کوچک بوده است. بنابراین رونق خدمات آنلاین ترجمه تخصصی متون مشکلات زیادی را حل کرده است. بنابراین امروزه به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت‌های معتبر ترجمه، از قیمت و شرایط کاملا منصفانه ترجمه پایان نامه مطلع شده و با دیدی باز بهترین مرکز ترجمه را با توجه به تمام شرایط مدنظرتان انتخاب کنید.

ترجمه پایان نامه از دغدغه‌های اصلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی است و با توجه به این موضوع که نگارش پایان ‌نامه‌ به زبان‌های گوناگونی انجام می‌شود، دو راه برای برگردان آن وجود دارد.

  • یادگیری زبان‌ های گوناگون! (که کاملا غیر عقلانی است)

  • کمک گرفتن از یک فریلسنر مترجم

  • مراجعه به مراکز ترجمه پایان‌نامه

ترجمه چکیده پایان نامه به انگلیسی


تمامی دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای دفاع از پایان نامه خود نیاز به ترجمه چکیده پایان نامه به زبان انگلیسی دارند. چنین ترجمه‌ای باید با دقت و وسواس زیادی انجام شود زیرا تا مدت‌ها به عنوان بخشی از رزومه دانشجو همراه وی خواهد بود.

اگر برای دفاع از پایان نامه خود نیاز به ترجمه چکیده پایان نامه به انگلیسی هستید تیم مترجمان ترجمه بازار افتخار دارد که خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه را با بهترین کیفیت به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. هزینه ترجمه چکیده پایان نامه در این مجموعه کاملاً منصفانه و دانشجویی محاسبه خواهد شد.

ترجمه پایان نامه فارسی به انگلیسی


دانشجویان در مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری نیاز به ارائه پایان نامه دارند. با این کار فارغ‌التحصیل خواهند شد ما این پایان کار نیست. اگر اهل مطالعه و پژوهش باشید برای ادامه راه نیاز به ترجمه پایان نامه از فارسی به انگلیسی و درج آن در مجلات و ژورنال‌های بین‌المللی دارید.

برای اینکه بتوانید نتیجه مطالعات را در معرض دید جوامع علمی سایر کشورها قرار دهید باید به فکر ترجمه پایان نامه خود باشید. بنابراین ترجمه پایان نامه به انگلیسی برای انتشار در مجلات ISI بهترین گزینه در این زمینه است. 

هزینه ترجمه پایان نامه

هزینه ترجمه پایان نامه به تجربه مترجم و مرکزی که این کار را انجام می‌دهد بستگی دارد. عوامل مختلفی مانند حجم و موضوع پایان نامه، مهارت و تخصص مترجم، مدت زمان مورد نیاز برای ترجمه می‌توانند روی این هزینه تاثیر بگذارند. از آنجایی که ما یک مرکز تخصصی برای دانشجویان هستیم، بهترین قیمت را در بین مراکز دیگر ارائه می‌دهیم. ما به خوبی می‌دانیم که پایان نامه یکی از مهمترین اسنادی است که می‌تواند آینده شغلی شما را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل برای این کار باید افرادی کمک بگیرید که در این زمینه تجربه کافی دارند و می‌توانند با قیمت مناسب در کنار شما باشند.

سوالات پر تکرار 

قیمت ترجمه پایان نامه چقدر است؟

قیمت ترجمه بر اساس تعداد کلمات و زمان ترجمه ارزیابی می‌شود. برای تعیین قیمت به صورت رایگان، سفارش خود را ثبت کنید.

چه متونی را از انگلیسی به فارسی ترجمه می‌کنید؟

در ترجمه بازار تمام متون انگلیسی به فارسی ترجمه می‌شود.

کیفیت ترجمه پایان نامه چقدر است؟

با خیال راحت سفارش‌تان را ثبت کنید چون تمام ترجمه‌ها دارای 72 ساعت گارانتی ترجمه هستند

2 پاسخ

  1. من میخوام پایان نامم به زبان روسی ترجمه بشه شما انجام میدید؟

    1. بله باید سفارشتون رو به صورت آنلاین از طریق دکمه سفارش ترجمه ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)