ترجمه تخصصی تکنوتیک

رشته تکتونیک از گرایش‌های کارشناسی ارشد رشته زمین شناسی است که اخیراً در کشور ما توسعه مناسبی یافته است. این توسعه بدون ترجمه تکتونیک (یا زمین‌ساخت) امکان پذیر نبوده است، لذا اهمیت برگردان بی نقص و شیوای این رشته بسیار اهمیت دارد.


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

ترجمه مقالات تخصصی تکتونیک


مترجمین این رشته مهندسی بایستی علاوه بر آشنایی با رشته زمین شناسی از اطلاعات تخصصی مناسبی نیز در این رشته برخوردار باشند تا ترجمه مقاله تخصصی تکتونیک به شکل مناسب انجام شود. مترجمین هرچه در کار تخصص داشته باشند اما با اصطلاحات این رشته آشنا نباشند، نمی‌توانند دست به تولید متن برگردان بسیار عالی بزنند.

ترجمه متون تکنوتیک فارسی به انگلیسی


در ترجمه بازار صرفاً از مترجمین متخصص در تکتونیک و زمین شناسی برای انجام ترجمه مقاله‌های ISI تکتونیک استفاده می‌شود و این امر سبب بهبود کیفی ترجمه‌های این رشته در ترجمه بازار شده است و شما نیز می‌توانید ترجمه تخصصی تکتونیک خود را با خیال آسوده به کادر زبده ما در این رشته بسپارید.

ترجمه متون از زبان فارسی به انگلیسی هنر و تخصص خود را می‌طلبد و ترجمه بازار مفتخر است بگوید این هنر و تخصص را در اختیار دارد.

به شما اطمینان می‌دهیم که هزینه ترجمه مقاله تکتونیک در ترجمه بازار بسیار به صرفه می‌باشد و جزو پائین ترین تعرفه‌ها در مراکز ترجمه معتبر کشور است. برای ترجمه تخصصی مقاله تکتونیک شما آماده‌ایم.

پرسش و پاسخ


آیا برای ترجمه متون تخصصی تکنوتیک از مترجمین متخصص استفاده می‌شود؟

بله، برای هر رشته، یک تیم مجرب از مترجمین فارغ التحصیل همان رشته استفاده می‌شود.

آیا امکان ترجمه کتاب تکنوتیک از زبان آلمانی به فارسی هم هست؟

بله ترجمه کتاب در ترجمه بازار با گارانتی ترجمه انجام می‌شود

برای پایان نامه ارشد رشته تکنوتیک ترجمه لازم دارم

برای تهیه مقالات آماده به سایت جابینجا مراجعه کنید در صورت نیاز به ترجمه مقاله سفارش ثبت کنید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *