ترجمه تخصصی متون مهندسی پلیمر

ترجمه پلیمر | نکات مهم و نحوه سفارش ترجمه مهندسی پلیمر

پلیمر یکی از اجزای جدایی ناپذیر هر صنعت تلقی می‌شود. سمت دیگر این رشته آزمایشگاه‌های پیشرفته است، لذا شخصی که رشته مهندسی پلیمر را انتخاب می‌کند بایستی به کار کردن در محیط کارخانه و هم به کار در محیط آزمایشگاهی علاقه بسیاری داشته باشد. ترجمه پلیمر اعم از انواع متون، مقالات و کتب این رشته نیز کار هر کسی نیست.

دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی پلیمر با پنج گرایش اصلی مواجه هستند:


دانلود نمونه ترجمه PDF

مشاهده نمونه ترجمه

بهبود عملکرد بیتومین (قیر نفتی) با استفاده از لاستیک خرده شده و شیشه پودر شده بازیافتی

چکیده

این مطالعه به بررسی استفاده از لاستیک خرده و پودر شیشه بازیافتی در روسازی انعطاف پذیر می‌پردازد، از آنجایی که استفاده از لاستیک خرده (پودر مانند)  و پودر شیشه بازیافتی در همه جا برای مصارفت کوچک و بزرگ دیده می‌شود. بعد از روزی که هدف خود را به پایان می‌رساند، نامرئی می‌ماند. برای بهبود و تقویت روسازی در پروژه خود تصمیم گرفتیم تا از پودر لاستیک (لاستک خرده شده) و پودر شیشه بازیافتی که در همه جا یافت می‌شود استفاده کنیم. خواصی مانند سرسختی، کشیدگی و نقطه ذوب لاستیک پودر شده آزمایش شده است. برخی از درصد‌های جایگزینی براساس روش آزمون و خطا انجام شده است. شش مخلوط مختلف پیشنهاد شد و خصوصیات آن مخلوط‌های قیری با مخلوط‌های قیر معمولی مقایسه شدند. آزمایش‌های مختلف قیر برای تعریف خصوصیات قیر پیشنهادی انجام می‌شود. آزمون پایداری و عدد جریان مارشال نیز صورت می‌گیرد. از تمام این آزمایشات مشخص شد که مخلوط قیر پیشنهادی می‌تواند در مناطق گرمتر مورد استفاده قرار گیرد و در اینجا هزینه می‌تواند بر اساس گزینه اعمال شده توسط طراح برای کاهش ضخامت یک لایه جداگانه کاهش یابد و به گردش مجدد پلاستیک کمک کند. همچنین برای محافظت از محیط زیست گزینه بسیار خوبی است.

متن اصلی (انگلیسی) در ادامه آمده است …

نقش ترجمه در رشته پلیمر چیست؟


مهد علم پلیمر غرب است و می‌توان گفت بیش از 80 درصد از مقالات و متون مربوط به رشته پلیمر و تمام گرایش‌های آن به زبان انگلیسی در دسترس دانشجویان و اساتید قرار دارد. تنها راهی که بتوان از این منابع بهترین استفاده را بُرد بهره‌گیری از ترجمه پلیمر آن هم به صورت دقیق و کاملا بی‌نقص است.

شما به عنوان دانشجوی این رشته در طول تحصیل خود نیاز به ترجمه مقاله مربوط به پلیمر پیدا می‌کنید. همچنین اساتید برای افزایش دانش و به روزرسانی خود گاهاً به ترجمه متن مرتبط با پلیمر احتیاج خواهند داشت. پس چه بهتر از مرکزی مانند ترجمه بازار استفاده کنید که در آن هم‌رشته‌ای‌هایتان که سالیان پیش فارغ التحصیل شده‌اند و آشنایی همه جانبه‌ای از رشته پلیمر را دارند دست به ترجمه پلیمر و زیرشاخه‌های آن می‌زنند.

رشته پلیمر مملو از اصطلاحات و واژگان تخصصی است که هرگز مترجمین عمومی سر از کار آنها درنمی‌آورند، از این‌رو ترجمه پلیمر کاری است بس تخصصی که دانش مربوط به خود را می‌طلبد.

ترجمه بازار نامی آشنا در میان مراکز ترجمه کشور


اگر به دنبال مترجمین حرفه‌ای، تاپ و آشنا در ترجمه پلیمر هستید، دست از جستجوکردن بکشید. ترجمه بازار با داشتن مترجمین تراز اول کشور می‌تواند تمامیِ نیازهای شما را در زمینه ترجمه تخصصی پلیمر برآورده کند.

مترجمین پلیمر ما متون تخصصی شما را در کمترین زمان ممکن بدون لطمه زدن به کیفیت برگردان، ترجمه خواهند کرد. در صورتی که مترجمین ما نتوانند متن ترجمه را در زمان تعیین شده به شما تحویل دهند، تمامیِ هزینه‌های دریافتی به شما بازپس خواهد شد.

کیفیت بالا توام با قیمت مناسب تنها در ترجمه بازار


ارسال متن ترجمه، برآورده هزینه و ارسال آن و تمامی مراحل مورد نیاز دیگر در ترجمه بازار به صورت کاملا مکانیزه انجام می‌گیرد که در کاهش قیمت نهایی برگردان متون نقش بزرگی را بازی می‌کند. همچنین با استفاده از مترجمین متخصص و کارکشته فرآیند ترجمه با توجه به تجربه بسیار بالای مترجمین ما با سرعت نسبتا بیشتری نسبت به سایر مراکز ترجمه صورت می‌گیرد که این خود یکی دیگر از دلایل پایین آمدن هزینه‌ها است.

اما این پایین بودن نرخ ترجمه رشته پلیمر و سایر رشته‌ها را با پایین بودن کیفیت برگردان همسو ندانید. در ترجمه بازار هرگز کیفیت بالا فدای کاهش زمان و یا هزینه و سود بیشتر نمی‌شود. ما از سراسر کشور و حتی خارج از کشور بیش از 10 هزار مشتری ثابت داریم که این خود نشان از کیفیت بالای کار ما است.

ترجمه فارسی به انگلیس رشته پلیمر


یکی دیگر از خدمات ارزنده تیم متخصص ما، برای دوستانی است که قصد دارند مقاله نوشته شده خود را به زبان انگلیسی جهت اخذ اقامت مورد نظر خود ترجمه کنند، می‌باشد. مترجمین ما می‌توانند با بالاترین کیفیت مقالات شما عزیزان را که به زبان فارسی نوشته شده‌اند را به انگلیسی استاندارد برگردان کنند.

ترجمه پلیمر

 برای ثبت و ارسال متن جهت ترجمه پلیمر هم اکنون اقدام کنید


در هر لحظه و در هر پلتفرمی که راحت هستید می‌توانید ابتدا مقاله، کتاب، متن، پایان نامه و حتی فایل صوتی مربوط به رشته پلیمر را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن هزینه برگردان آن و مدت زمان مورد نیاز تعیین گردد. جهت ثبت سفارش ترجمه کلیک کنید.

ترجمه بازار دوستِ آنلاین 24 ساعته شما است که می‌توانید همیشه با راه‌های ارتباطی مندرج در این صفحه در تماس باشید و برای ارسال فایل مورد نظر خود اقدام کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *