ترجمه ایسلندی به فارسی و فارسی به ایسلندی

ایسلند (Island)، به سرزمین یخ‌ها خوش آمدید! 

ایسلند جزیره‌ای آتشفشانی در شمال اقیانوس اطلس و قاره اروپاست. این کشور برای سال‌ها تحت سلطه نروژ و سپس دانمارک بود اما در اوایل قرن بیستم به شکل کشوری استقلال یافته درآمد و مردمان آن زبان ایسلندی را به عنوان رسمی خود انتخاب کردند. این جزیره به شکلی اتفاقی توسط کشیش‌های ایرلندی کشف شد. اقتصاد پویا و کسب نمرات بالا در شاخصه‌های توسعه فردی و اجتماعی باعث شده است تا ایسلند به کشوری توسعه یافته تبدیل شود. مردمان این جزیره اغلب مسیحی هستند. برای اینکه با این زبان آشنا شوید با ادامه مطلب همراه ترجمه بازار باشید.

 

ترجمه ایسلندی

نگاهی کوتاه به زبان ایسلندی 


زبان ایسلندی از دسته زبان‌های هندواروپایی و از شاخه زبان‌های ژرمنی و زبان رسمی کشور ایسلند است. با وجود جمعیت کم این کشور، زبان ایسلندی از لحاظ فرهنگی و ادبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با وجود حکومت پادشاهی دانمارک بر این کشور، اما این زبان دستخوش تغییراتی نشد و کماکان به عنوان زبانی بومی برای مردمان این سرزمین به حساب می‌آید. به دلیل عدم تغییرات واژگانی، اگر متنی از قرون گذشته را پیش روی یک ایسلندی زبان بگذارید براحتی می‌تواند آن را برای شما ترجمه کند. ترجمه انواع متون در قالب متن، کتاب و یا حتی مقاله از خدماتی‌ست که در ترجمه بازار انجام می‌شود.

ترجمه تخصصی ایسلندی به فارسی و فارسی به ایسلندی


بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی که نیاز به ترجمه زبان ایسلندی به فارسی یا بالعکس را دارند برای ترجمه‌ ایمیل، ترجمه نامه، ترجمه قرارداد، ترجمه کاتالوگ، ترجمه بروشور و ترجمه روزنامه یا حتی ترجمه سایت از زبان ایسلندی، نیاز به ترجمه تخصصی دارند که تسلط کافی روی ترجمه داشته باشد. چنین مترجمین انگشت شماری تنها در مجموعه‌های بزرگ ترجمه از جمله ترجمه بازار مشغول به فعالیت هستند. 

ترجمه بازار محلی برای ترجمه تخصصی تمام متون است. ترجمه چنین متونی باید توسط مترجم متخصص انجام شود. منظور از مترجم متخصص فردی است با تمام لغات و اصطلاحات بازرگانی و حقوقی آشنایی کامل داشته و چه بسا دانشجو یا فارغ‌التحصیل این رشته نیز باشد. متنی که توسط این افراد ترجمه شود بدون شک با کیفیت و روان خواهد بود. 

ریکیاویک پایتخت ایسلند، شمالی‌ترین پایتخت دنیا و مرکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایسلند در جنوب غربی این کشور است. این شهر با 270 هزار نفر یکی از کم جمعیت‎ ترین پایتخت‌های جهان است. به دلیل استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر مخصوصا انرژی زمین گرمایی و تبدیل آن به برق، این شهر را  یکی از پاک‌ترین شهرهای جهان می‌نامند. در این منطقه حوزچه‌های آبگرم فراوانی وجود دارد که یکی از دلایل نامگذاری این شهر همین آب‌های گرم هستند. این شهر در زمستان تنها چند ساعت از روشنی روز را تجربه می‌کند و در تابستان شب‌های آن به روشنی روز است.

ترجمه فوری ایسلندی


ترجمه فوری ایسلندی یکی از خدمات ترجمه بازار است. اگر نیاز به ترجمه سریع متونی را دارید به یاد داشته باشید مترجمین ایسلندی با تجربه تنها به تعداد انگستان دست یافت می‌شوند و برای کمک گرفتن از آن‌ها باید سفارش ترجمه فوری خود را در سایت ترجمه بازار ثبت کنید. 

در ترجمه فوری بر حسب تعداد کلمات از چند مترجم استفاده می‌شود تا علاوه بر افزایش سرعت ترجمه، از کیفیت آن کاسته نشود. بسیاری از تجار و شرکت‌های تجاری برای ترجمه‌های ایسلندی خود عجله دارند به همین دلیل مترجمین ترجمه بازار در کمترین زمان ممکن هر متنی از زبان ایسلندی به فارسی را با دقت بالا و بسیار روان ترجمه می‌کنند.

الـــو ترجمــــه بــــازار؟

ترجمه کتاب ایسلندی به فارسی  


ترجمه کتاب‌های ایسلندی به فارسی یا کتب فارسی به ایسلندی با کیفیت بسیار بالا امکان پذیر است. بسیاری از پژوهشگران حوزه علوم انسانی، علوم طبیعی و علوم اجتماعی جهت برقراری ارتباطات میان دو کشور ایران و ایسلند اقدام به تالیف و ترجمه کتب مختلفی کرده‌اند که تعدادی از آنها به چاپ دوم به بعد رسیده‌اند. اگر قصد ترجمه کتاب دارید باید این نوید را به شما بدهیم که واحد ترجمه کتاب ترجمه بازار آمادگی ترجمه چنین کتبی را دارد. مترجمین تخصصی زبان ایسلندی به کمک تجربه و مهارت خود در شناخت این زبان می‌توانند ترجمه‌ای دقیق از کتاب مورد نظرتان را به  صورت تایپ شده در اختیارتان قرار دهند.

برای سفارش ترجمه کتاب ایسلندی همین حالا از طریق فرم ثبت سفارش ترجمه اقدام به ارسال متن کتاب نمایید تا با برآورد هزینه، فرایند ترجمه کتاب آغاز شود.

 

سفارش ترجمه ایسلندی به فارسی


خدمات ترجمه بازار بالاترین کیفیت را در میان تمام مترجمین آنلاین دارد. برای شما که قصد دارید تا متن ایسلندی را به فارسی ترجمه کنید همین حالا قیمت‌های ویژه‌ای در نظر گرفتیم که برای مشاهده آن می‌توانید به پایین صفحه مراجعه کنید. جهت اطمینان خاطر شما باید گفت که تمام مترجمین ترجمه بازار از طریق آزمون‌ و پیش شرط قبولی در آن استخدام می‌شوند و به طور مستمر تحت نظارت مترجمین ارشد هستند تا از کیفیت ترجمه‌ آنها کاسته نشود.

برای سفارش ترجمه ایسلندی روش‌های متنوعی وجود دارد که بهترین روش استفاده از فرم ثبت سفارش آنلاین موجود در وب سایت است که در کمتر از یک ساعت پس از ثبت سفارش برآورد قیمت ترجمه را به شما اعلام خواهد نمود. پس از آن می‌توانید با پرداخت آنلاین هزینه ترجمه، به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید.

ترجمه ایسلندی

ترجمه ایسلندی

ترجمه ایسلندی به فارسی

ترجمه ایسلندی

ترجمه ایسلندی

ترجمه فارسی به ایسلندی

قیمت ترجمه ایسلندی به فارسی و بالعکس


قیمت ترجمه ایسلندی به فارسی در ترجمه بازار با پایین‌ترین نرخ امکان پذیراست. برای تعیین قیمت ترجمه از سه معیار کلی استفاده می‌شود. اولین معیار تعداد کلمات متن است. قیمت ترجمه بر اساس قیمت هر کلمه از متن مشخص می‌شود. نگران نباشید اگر متنی چندین صفحه‌ای دارید می‌توانید از تخفیفات پلکانی ترجمه بازار استفاده کنید. سرعت ترجمه نیز معیاری دیگر در تعیین قیمت است. 

اگر عجله‌ای ندارید پس نگران افزایش هزینه نباشید اما در صورتی که باید متن شما در زمان کوتاهی ترجمه شود شامل افزایش قیمت خواهید شد. معیار بعدی در قیمت ترجمه، کیفیت آن است. اگر متن شما یک متن عمومی‌ست و در آن از اصطلاحات یا لغات تخصصی خبری نیست پس ترجمه شما با کمترین قیمت ممکن ترجمه خواهد شد در غیر این صورت شامل افزایش قیمت خواهید شد

ترجمه انواع فایل‌ها و فرمت‌ها​

ترجمه سازمانی یکی از انواع ترجمه است که مناسب شرکت‌های بازرگانی که قصد ترجمه نامه، قرارداد، فایل صوتی، ایمیل یا هر متن دیگری را دارند می‌باشد. برای ترجمه چنین متونی باید از یک مترجم حرفه‌ای و با تجربه استفاده کرد. ترجمه بازار مجموعه‌ای از مترجمین ایسلندی را در کنار خود دارد. مترجمین ما در این نوع ترجمه علاوه بر متن، توانایی ترجمه فایل صوتی از یک همایش یا ترجمه همزمان(آنلاین) یک مکالمه صوتی را نیز دارند.

5/5 - (1 امتیاز)