سوالات شما از ترجمه بازار

در این بخش به سوالات پرتکرار شما پاسخ داده ایم

ترجمه تخصصی یعنی ترجمه‌ای که توسط مترجم با سابقه مرتبط در زمینه موردنظر انجام می‌شه و از دیکشنری تخصصی همان رشته در انجام ترجمه استفاده شود. در ترجمه بازار از مترجمین متخصص هر رشته استفاده می‌شود.

بله کاملا رایگان است؛ ارزیابی سفارش شما هیچ هزینه‌ای ندارد و به صورت کاملا رایگان توسط اپراتورهای ترجمه بازار انجام می‌شود.

ترجمه بازار روش‌های متعددی را برای تسهیل سفارش ترجمه در نظر گرفته است. برای مثال شما می‌توانید بر روی دکمه ثبت سفارش در منوی سایت ترجمه بازار کلیک کنید و سفارش را از طریق فرم سفارش ارسال کنید یا می‌توانید با کلیک بر روی آیکن‌های تلگرام و واتس آپ که در تمام صفحات ترجمه بازار وجود دارند، سفارش خود را از طریق این پیام‌رسان‌ها ارسال کنید.
همچنین امکان ارسال سفارش از طریق ایمیل زیر به طور مستقیم وجود دارد:
tarjomebazar@gmail.com
در صورتیکه سفارش را از طریق ایمیل ارسال می‌کنید، حتما شماره تلفن همراه خود را هم در متن ایمیل بنویسید.

به طور معمول برآورد یک سفارش بر حسب تعداد فایل‌ها و ترافیک کاری در سایت، در زمانی بین 30 دقیقه تا 1 ساعت انجام می‌شود. ممکن است این زمان در ساعات پایانی شبانه روز و ساعات پرترافیک روز، بیشتر باشد.

ترجمه‌ای که باید سریعتر از حالت استاندارد انجام شود، ترجمه فوری است. سرعت ترجمه استاندارد معمولا 1000 کلمه در روز است و ترجمه سریعتر از این شرایط، ترجمه فوری است.

ترجمه طلایی معمولا بیش از 90 درصد تخصصی است و توسط مترجمین با سابقه 50 پروژه موفق قبلی انجام می‌شود. ترجمه نقره‌ای هم سطح کیفی خوبی دارد. این نوع ترجمه بیش از 70 درصد تخصصی است و توسط مترجمینی انجام می‌شود که سابقه 25 پروژه موفق قبلی با ترجمه بازار را دارند.

تمام دانشجویان عزیز در رشته‌های عمومی و تخصصی می توانند جهت ترجمه پروژه یا پایان نامه خود با قیمت مناسب از تیم ترجمه بازار کمک بگیرند

مترجمین ما در بخش زبان فرانسه با تسلط کامل بر این زبان، تجربه ترجمه کتاب به صورت کاملا روان از زبان فرانسه به فارسی را در رزومه کاریشان دارند.

محتوای تیم ترجمه فیلم و فایل صوتی ترجمه بازار با تسلط بر شیوه‌های گفتاری و کلامی زبان‌های مختلف آماده ترجمه این نوع فایل‌های صوتی و تصویری هستند. 

شما نیاز به یک مترجم شفاهی دارید. تیم ترجمه شفاهی ما متشکل از فارق‌التحصیلان دانشگاهی و حتی اساتید دانشگاهی رشته های مدریت و زیرشاخه های آن آماده‌گی ترجمه شفاهی حضوری و تلفنی در مذاکرات بین‌المللی خرید و فروش کالا یا خدمات را دارند

یکی از خدمات ترجمه بازار، ترجمه سازمانی است. شما می توانید از خدمات ترجمه سازمانی ما استفاده کرده و دائما متون و مکاتبات لازم را از طریق این سرویس با کیفیت بالا ترجمه کنید.

یکی از ویژه‌گی های ترجمه بازار، ترجمه تخصصی تمام مکاتبات شما به زبان های زنده اروپایی از قبیل نروژی ، سوئدی و فنلاندی است.

یکی از خدمات ترجمه بازار، ترجمه محتوای وب‌سایت به زبان فارسی است. اگر قصد دریافت نمایندگی از شرکت‌های خارجی و فعالسازی وب سایت نمایندگی را دارید، کافی ست با تیم ترجمه وب‌سایت ما تماس گرفته و درخواست این سرویس را داشته باشید. پس از ترجمه وب‌سایت، در صورت نیاز تیم فنی آماده پیاده سازی آن به زبان فارسی با نام شرکت شماست

۲ پاسخ

  1. با سلام و احترام
    اینجانب علی سلطان پور مشتری همیشگی مرکز ترجمه بازار از شما عزیز پاسخگو در خصوص پروژه ترجمه به شماره پروژه ۰۱-۲۵۱-۱۲۳۴-۴۲۰۵
    خواهشمند است فایل ترجمه را مورد بررسی مجدد قرار دهید زیرا برخی واژگان مثل سختی کار و … معادل انگلیسی آنها به نادرستی در نظر گرفته شده است. با تشکر از شما

    1. همراه همیشگی ترجمه بازار
      لطفا درخواست پشتیبانی را از طریق ایمیل به همکاران ما اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.7/5 - (109 امتیاز)