کتاب سنگ کاغذ قیچی | رمانی رازآلود و هیجان‌انگیز اثر آلیس فینی

کتاب سنگ کاغذ قیچی
آنچه در این مطلب خواهید آموخت

سنگ کاغذ قیچی؛ کتابی جذاب برای خوانندگان مشتاق

کتاب سنگ کاغذ قیچی نوشته آلیس فینی که ترجمه عنوان انگلیسی rock paper scissors است، داستان زندگی زوجی جوان به نام‌های آدام و کاملیا را روایت می‌کند که در زندگی مشترک‌شان با بن‌بست روبه‌رو شده‌اند. این کتاب در سال 2021 به چاپ رسیده است و در آن داستان زندگی و روابط بین زوج‌ها و مشکلاتی که در زندگی مشترک آن‌ها پیش می‌آید، به تصویر کشیده شده است. دانلود کتاب سنگ کاغذ قیچی در برخی از فروشگاه‌های آنلاین به صورت Ebook در دسترس است.

کمی در مورد نویسنده کتاب سنگ کاغذ قیچی

آلیس فینی، نویسنده و روزنامه‌نگار پیشین شبکه BBC است که پانزده سال به عنوان خبرنگار، سردبیر خبر، تهیه کننده برنامه‌های هنری و سرگرم کننده کار کرده است او پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی بیاورد، تهیه کننده و خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی در حوزه‌های سرگرمی و هنر بود. . آلیس فینی نویسنده بریتانیایی است و کتاب سنگ کاغذ قیچی آلیس فینی مشهورترین اثر این نویسنده که در سال 2021 به چاپ رسیده است. بسیاری از آثار آلیس فینی نیز در فهرست کتابهای پرفروش نیویورک تایمز قرار دارند.

 

 

کتاب سنگ کاغذ قیچی

کتاب سنگ کاغذ قیچی چه داستانی دارد؟

“سنگ کاغذ قیچی” اثر آلیس فینی، داستان زوجی جوان به نام‌های آدام و کاملیا را روایت می‌کند که در زندگی مشترک‌شان با بن‌بست روبه‌رو شده‌اند. آدام نویسنده فیلمنامه در هالیوود است و از مشکل عدم تشخیص چهره رنج می‌برد. آن‌ها برای دادن یک شانس دوباره به همدیگر به یک کلیسای دور افتاده می‌روند و آنجا خیلی چیزها مشکوک به نظر می‌رسد و حاکی از حضور یک شیطان است. آن‌ها در این کلیسا اقامت می‌کنند و درگیر رمز و رازهایی می‌شوند که به تدریج زندگی‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نظر خوانندگان در مورد کتاب سنگ کاغذ قیچی چیست؟

نظر کاربران در مورد کتاب سنگ کاغذ قیچی آلیس فینی بسیار مثبت است. در سایت مشهور “ketabrah.ir”، کاربران به این کتاب امتیاز بالایی داده‌اند و نظرات مثبتی درباره‌ی آن وجود دارد. برخی از کاربران این کتاب را جذاب و پر از راز و رمزهای پنهان دانسته‌اند و خواندن آن را توصیه کرده‌اند. همچنین، برخی از کاربران به جزئیات داستان و نویسندگی آن توجه کرده‌اند و از نویسنده برای مانور دادن بر روی جزئیات تعریف کرده‌اند. در کل، نظرات کاربران درباره‌ی کتاب “سنگ کاغذ قیچی” امیدوارکننده است و توصیه زیادی به مطالعه این کتاب شده است.

 

 

کتاب سنگ کاغذ قیچی

کتاب سنگ کاغذ قیچی چه جوایز و افتخاراتی دارد؟

کتاب سنگ کاغذ قیچی آلیس فینی نامزد جایزه گودریدز در بخش بهترین رمانهای جنایی و معمایی بوده و در فهرست ده کتاب جنایی – معمایی برتر پابلیشرز ویکلی در پاییز سال 2021 قرار گرفته است. همچنین سریال اقتباس شده از این کتاب در حال ساخت است. “سنگ کاغذ قیچی” برای علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی و معمایی مناسب است و می‌تواند مخاطبان را شیفته خود کند. اگر علاقه‌مند به خواندن این کتاب شدید می‌توانید برای دانلود کتاب سنگ کاغذ قیچی از وب سایت‌های ایرانی مثل طاقچه یا فیدیبو استفاده کنید. برای این کار در گوگل جمله “فایل PDF کتاب سنگ کاغذ قیچی” را جستجو کنید.

نظر ترجمه بازار در مورد کتاب سنگ کاغذ قیچی

“سنگ کاغذ قیچی”، یک کتاب جذاب و پر از راز و رمز است که با سبکی زیبا و جذاب، خواننده را به دنیایی از راز و رمزهای پنهان می‌برد. این اثر آلیس فینی باید خوانده شود زیرا دارای داستانی رازآلود و هیجان‌انگیز است که باعث می‌شود خواننده به حدس زدن داستان ادامه دهد.

این کتاب نامزد جوایز مختلفی از جمله جایزه گودریدز و جایزه ITW بوده و در فهرست کتاب‌های پرفروش ساندیتایمز و بین‌المللی قرار گرفته است. این کتاب در فهرست 10 کتاب جنایی-معمایی برتر Publishers Weekly در پاییز 2021 و موردانتظارترین کتاب جنایی نشریه CrimeReads در تابستان سال 2021 نیز قرار گرفته است. یکی از کمپانی‌های مشهور فیلم‌سازی نیز تصمیم به ساخت فیلم سنگ کاغذ قیچی گرفته است. در نتیجه، خواندن کتاب خاص “سنگ کاغذ قیچی” به همه علاقه‌مندان داستان‌های جنایی و معمایی و طرفداران نویسنده خوش ذوق این کتاب یعنی آلیس فینی توصیه می‌شود.

در پایان نیز توصیه می‌کنیم اگر کتابی دارید که مایل هستید ترجمه بازار آن را برای شما به بهترین شکل ترجمه کند. برای ترجمه بهترین کتب انگلیسی یا سایر زبان ها به فارسی، به این صفحه مراجعه کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به ترجمه مقاله دارید؟

ترجمه به تمام زبان‌ها

021-28425017

ترجمه کتاب به صورت تخصصی