ترجمه تخصصی مقاله آمار

اگر بگوییم ترجمه مقاله آمار یکی از سخت‌ترین کارهای تحصیل در رشته آمار است، پر بیراه نگفته‌ایم. از آنجایی که رشته امار دارای اصطلاحات و مفاهیم علمی بسیاری است، مترجم مقاله آمار با کلمات تخصصی و اعداد به شکلِ فرمول و معادله سر و کار دارد، از این‌رو ترجمه مقاله آمار به زبان مقصد تنها از فارغ‌التحصیلان این رشته برخواهد آمد. مترجمین ترجمه بازار علاوه بر برگردان مقالات انگلسی به فارسی رشته آمار ، توانایی برگردان مقالات فارسی به انگلیسی رشته آمار را ویژه دانشجویان و فارق التحصیلان عزیز دارند.

اگر جهت ارائه پایان نامه خود در مقطع کارشناسی ارشد رشته آمار یا دکترا نیاز به ترجمه مقاله آمار دارید؟ همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین قیمت و کیفیت را در ترجمه بازار تجربه کنید.

ترجمه متون آمار


با توجه به نزدیکی اصطلاحات رشته آمار با دیگر رشته‌ها نظیر اقتصاد، ریاضی پایه و ریاضی محض باید این نکته را در نظر داشت که مفهوم کلمات مشابه و برگردان آن‌ها هنگامی که در متون آماری ذکر می‌شوند، به کلی فرق خواهد کرد. لذا پیشنهاد می‌شود برای ترجمه مقاله آمار از مترجمین فارغ‌التحصیلان رشته آمار کمک بگیرید.

مترجمین رشته آمار در ترجمه بازار با تجربه کافی در ترجمه متن آمار، می‌توانند ترجمه تخصصی آمار را با بهترین کیفیت و قیمتی رقابتی با دیگر مراکز ترجمه، انجام دهند. پس اگر برای ترجمه مقاله یا متن آمار نیاز به مترجم دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

ترجمه کتاب آمار در تمام گرایش‌ها


رشته آمار با توجه به نیاز کشور به افراد متخصص در این علم، در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر کشور تدریس می‌شود. ترجمه کتاب آمار یکی از خدماتی است که در ترجمه بازار ارائه می‌گردد. مترجمین تخصصی رشته آمار در ترجمه بازار این توانایی را دارند تا کتاب تخصصی آمار در تمام گرایش‌ها را به راحتی ترجمه کنند. از جمله گرایش‌های رشته آمار که ترجه کتاب در آن انجام می‌شود عبارتند از:

آمار ریاضی (نظری) – آمار بیمه (اکچواری) – آمار اقتصادی و اجتماعی – آمار زیستی – آمار رسمی – علم داده.

چرا کیفیت ترجمه در ترجمه بازار بالاست؟


رشته آمار یکی از رشته‌های پرکاربرد علوم ریاضی و پایه می‌باشد که سهم بسزایی در پیشرفت انواع علوم داشته و دارد. ترجمه مقاله آمار شامل مفاهیم گسترده و پیچیده‌ای می‌باشد و فارغ التحصیلان این رشته در مشاغل مهم و گوناگونی در کشور در حال فعالیت و خدمت‌رسانی می‌باشند.

در مرکز ترجمه بازار، مترجمین مقالات آمار از فارغ التحصیلان این رشته انتخاب می‌شوند و یا از کسانی که در این امر حداقل ده سال تجربه مفید داشته باشند. لذا کیفیت بالای متون ترجمه شده آمار این مرکز اتفاقی نیست و حاصل تلاش تیم خبره این مرکز است. برای رفاه حال شما مشتریان عزیز ترجمه مقاله آمار همراه با بازنگری نهایی توسط یک ویراستار خبره خواهد بود تا متنی بدون ایراد در اختیار شما باشد.

برای سفارش ترجمه مقاله و ترجمه مقاله آمار در مرکز ترجمه بازار، هم اکنون از طریق فرم ثبت سفارش ترجمه اقدام فرمائید. شما عزیزان در هرکجای از ایران که باشید می‌توانید بدون مراجه حضوری، سفارش خود را ثبت و هزینه ترجمه را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

امکان ترجمه فوری مقالات آمار هست؟

بله در صورت نیاز می‌توانید با پرداخت مبلغی اضافه‌تر ترجمه را فوری تحویل بگیرید

قیمت ترجمه مقالات آمار چقدر است؟

قیمت کاملا متغیر است و بستگی به تعداد کلمات مقاله شما دارد

آیا تخفیف ترجمه هم دارید؟

بله اگر تعداد کلمات مقالات شما از حد مشخصی بیشتر باشد شامل تخفیفات پلکانی ما می‌شود

4.2/5 - (6 امتیاز)

۸ پاسخ

    1. بله در تمام گرایش‌ها از جمله آمار ریاضی، آمار بیمه، آمار اقتصادی و اجتماعی کتاب با کیفیت عالی ترجمه می‌کنیم

    1. تعرفه‌ها بسیار پایین است برای برآورد دقیق قیمت باید فایل مقاله را برای ما از طریق منوی سفارش ارسال کنید.

  1. دانشجوی آمار هستم اما علاقه زیادی به ترجمه دارم و کلاس زبان هم رفتم شنیدم مترجم استخدام میکنید چطوری میتونم استخدام شم

    1. برای استخدام باید در آزمون آنلاین شرکت کنید. لینک آزمون در منوی بالای صفحه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *